Το RAM TRX 1500 προκάλεσε σάλο, ο οποίος θα κάνει πολύ καιρό να κοπάσει. Δεν βλέπεις κάθε μέρα, εξάλλου, εργοστασιακό pick up 702 ίππων και 882 Nm ροπής. Αριθμοί που το τοποθετούν στην κορυφή της Ιστορίας, για τα δεδομένα της κατηγορίας. Έχουμε ενημερωθεί μετά χαράς ότι θα έρθει Ευρώπη, γνωρίζουμε ότι στην Αμερική έτυχε τέτοιας αποδοχής ώστε ξεπούλησε σε 3 ώρες. Πάμε να δούμε και πόση «τροφή» χρειάζονται τα άτια του.
Δείτε ακόμα: Σοκ και δέος σε 6 τροχούς το RAM Heavy Duty
Το κομπρεσοράτο V8 θεριό των 6.166 κ.εκ. επιταχύνει μεν τα 2.880 κιλά της μάζας στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,5 δλ., στα 160 χλμ./ώρα μέσα σε 10,9 δλ. και στο 400άρι εντός 12,9 δλ., με 190 ηλεκτρονικά περιοριζόμενα χλμ./ώρα τελικής, όμως «ρουφάει» τη βενζίνη με σωλήνα αγωγού πετρελαίου. Η μέση τιμή της κατανάλωσης διαμορφώνεται στα 18,5 λίτρα/100 χλμ., με τον υπεραστικό κύκλο να την κατεβάζει στα 14 λίτρα/100 χλμ. και εντός πόλης να εκτινάσσεται στα 22 λίτρα/100 χλμ.! Για καταστάσεις με το γκάζι πατημένο τέρμα, υπολογίστε πάνω από 30 λίτρα/100 χλμ. Βέβαια, δεν είναι μόνο ο κινητήρας ένοχος. Όπως είπαμε το βάρος αγγίζει τους 3 τόνους, ενώ τα χωμάτινα ελαστικά διάστασης 325/65/R18 συνδράμουν τα μέγιστα στην αντίσταση κύλισης. Συνυπολογίστε την αεροδυναμική αντίσταση του «τρομοκρατικού» παρουσιαστικού, κι έχετε ένα από τα πιο βενζινοβόρα «κοκτέιλ» που κυκλοφορούν.
Διαβάστε επίσης: Επιστροφή Hummer με 1.000HP και 0-100 σε 3 δλ.!
Βάσει των στοιχείων της FCA, το TRX είναι το πιο διψασμένο όλων των Hellcat μοντέλων, εξαιρουμένου του Demon. Το αναλόγων «κυβικών» Jeep Grand Cherokee Trackhawk (που για 3 άλογα έχασε τον τίτλο του ισχυρότερου SUV από το Dodge Durango SRT Hellcat, για το οποίο δεν ανακοινώνεται κατανάλωση προς το παρόν), καταναλώνει 21,3 λίτρα/100 χλμ. στην πόλη, 13,8 στον αυτοκινητόδρομο και 18 λίτρα/100 χλμ. μεικτά. Τα ελαφρύτερα και πολύ πιο αεροδυναμικά Challenger/Charger Hellcat (στα 707 άλογα, όπως και το Trackhawk), είναι πιο οικονομικά: 19,6-11,2-15,7 λίτρα/100 χλμ. σε αστικό, υπεραστικό και συνδυασμένο κύκλο αντίστοιχα.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το ισχυρότερο SUV όλων των εποχών;