Η Citroen είχε μακρόχρονη και ισχυρή παράδοση στη μεσαία κατηγορία, όπως ήταν τα μοντέλα GS, BX, Xantia και τελευταία το C5. Το Citroen C5 παρουσιάστηκε το 2001, αντικαταστάθηκε από το δεύτερης γενιάς μοντέλο το 2008 και σταμάτησε να παράγεται για την Ευρώπη το 2017, αφού ουσιαστικά αντικαταστάθηκε από το SUV C5 Aircross.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 EAT8
Όμως στην Κίνα, το δεύτερης γενιάς C5 συνεχίζει να κατασκευάζεται από την κοινοπραξία Dongfeng – Citroen και να πωλείται στην τοπική αγορά, με αρκετές αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε. Εξωτερικά, η πιο κύρια διαφορά εντοπίζεται στο -όχι και τόσο κομψό, πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα του αμαξώματός του. Από το πλάι δεν άλλαξε σημαντικά, ενώ πίσω διατηρήθηκαν οι βασικές γραμμές και άλλαξαν τα φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας. Το κινεζικό Citroen C5 έχει μήκος 4.825 χλστ. (4.778 το ευρωπαϊκό), πλάτος 1.860 χλστ., ύψος 1.480 χλστ. και μεταξόνιο 2.815 χλστ.
Το εσωτερικό είναι τελείως διαφορετικό από του C5 που γνωρίζαμε, ενώ διαθέτει στοιχεία από τα νέα μοντέλα της Citroen. Ένα από αυτά είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 12,3 ιντσών που τοποθετείται στο C5 Aircross. Επίσης, στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και κάτω από αυτή τα βασικά χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Οι χώροι των επιβατών έχουν μείνει αμετάβλητοι λόγω του ίδιου μεταξονίου, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 439 λίτρων.
Δείτε ακόμα: Citroen C5 Aircross 1.2 λτ. βενζίνη ή 1.5 λτ. ντίζελ;
Σημαντικές διαφορές υπάρχουν όμως και στους κινητήρες, αφού το κινεζικό C5 διαθέτει τους νέας τεχνολογίας βενζίνης PureTech, συνδυασμένους με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων Tiptronic. Η έκδοση 350THP εξοπλίζεται με το 1.6 λτ. μηχανικό σύνολο των 167 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με 245 Nm ροπής στις 1.400 – 4.000 σ.α.λ., προσφέροντας τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα και μεικτή κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ. Πιο πάνω βρίσκεται η έκδοση 380THP με 1.8 λτ. κινητήρα ισχύος 204 ίππων στις 5.500 σ.α.λ και με 280 Nm ροπής στις 1.400-4.000 σ.α.λ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 235 χλμ./ώρα και η μεικτή κατανάλωση είναι 6,6 λτ./100 χλμ. Όσον αφορά τις αναρτήσεις, είναι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς (ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω), αλλά όχι υδροπνευματικές.
Από πλευράς εξοπλισμού, από τη βασική έκδοση περιλαμβάνονται ESP, 4 αερόσακοι, αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρας φωτός, cruise control, ψηφιακός πίνακας οργάνων, αυτόματος κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων κ.λπ. Η τιμή του ξεκινάει από τα 169.900 γουάν (σημερινή ισοτιμία 20.888 ευρώ) για την έκδοση 350THP και από 199.900 γουάν (24.577 ευρώ) το 380 THP.
Δείτε ακόμα: Οι λεπτομέρειες του νέου Citroen C4 (+video)