Η Nissan είναι άμεσα συνυφασμένη με το Sunny, το οποίο ήταν πάρα πολύ δημοφιλές και στην Ελλάδα ειδικά τις δεκαετίες του 1980 και 1990, όταν τα μικρομεσαία σεντάν σημείωναν μεγάλη ζήτηση. Σε ορισμένες αγορές συνεχίζει να πωλείται μοντέλο της Nissan με το όνομα Sunny, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί μια σεντάν εκδοχή του τελευταίου Micra με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Γυρνώντας το χρόνο πίσω 44 ολόκληρα χρόνια και συγκεκριμένα το 1981, η Nissan λανσάρισε το 5ης γενιάς Sunny B11. Διέθετε αρκετές πρωτιές για την ιαπωνική φίρμα και ήταν πολύ πιο σύγχρονο από τον προκάτοχό του, το Datsun 210. Καταρχήν, ήταν το πρώτο Sunny με κίνηση στους εμπρός τροχούς, αλλά όχι και το πρώτο Nissan, αφού εκείνο που εφάρμοσε για πρώτη φορά κίνηση μπροστά ήταν το Cherry του 1970. Η σειρά B11 θεωρήθηκε ως μια από τις πιο μοντέρνες σειρές της Nissan εκείνη την εποχή και ήταν η πρώτη που εγκατέλειψε επίσημα το όνομα Datsun, όπως μπορείτε να διαβάσετε και από την παρακάτω διαφήμιση.

Πιο δημοφιλές αμάξωμα του Sunny B11 ήταν το σεντάν, η οικονομική «κούρσα» της εποχής με μήκος 4.135 χλστ. (όσο τα πιο μικρά B-SUV), πλάτος 1.620 χλστ., ύψος 1.390 χλστ. και μεταξόνιο 2.400 χλστ. Παράλληλα το Sunny, ήταν διαθέσιμο σε 3θυρο και 5θυρο wagon (ονομαζόταν California). Αυτή η γενιά ήταν η πρώτη που πωλήθηκε στην αγορά των Η.Π.Α ως Nissan Sentra. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι η ετήσια παραγωγή του Sunny B11 το 1983 ήταν η μεγαλύτερη μεταξύ παγκόσμιων μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, όπως το VW Golf και το Toyota Corolla. Στην Ελλάδα ήταν το best seller της αγοράς, αφού όπως έγραφε στη διαφήμιση από τα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το 1983, στην κατηγορία των 1.300 κ.εκ., το 40% ήταν Nissan Sunny.
Το B11 ήταν το πρώτο Sunny με κινητήρα πετρελαίου 1.7 λτ. ισχύος 61 ίππων και 107 Nm ροπής. Ωστόσο, πιο δημοφιλή μηχανικά σύνολα ήταν τα βενζίνης των 1.5 λτ. και 1.3 λτ., ενώ ειδικά για χώρες με αυστηρή φορολογία όπως στην Ελλάδα, ήταν επίσης διαθέσιμος ο 1.000άρης των 45 ίππων. Όσον αφορά για το «Sunny 1300 δύναμη στη μηχανή», το μοτέρ αυτό απέδιδε 60 ίππους και 100 Nm ροπής, όταν το δεύτερης γενιάς VW Golf 1.3 είχε ισχύ 55 ίππων και το 5ης γενιάς Toyota Corolla 1.3 ήταν πιο δυνατό με 69 άλογα. Ο 1.500άρης έφτανε τους 75 ίππους και τα 122 Nm ροπής (για τα μοντέλα που πωλούνταν στην Ευρώπη). Στην κορυφή της γκάμας του Sunny B11 τοποθετούνταν το Sunny 1.5 Turbo με τους 115 ίππους, αλλά προοριζόταν μόνο για την Ιαπωνία.




































