Η πρώτη BMW M3 μετρά 33 χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά (το 1986), ωστόσο συνεχίζει να συγκινεί τους φίλους της αυτοκίνησης με τα δυναμικά της χαρακτηριστικά και τον ανόθευτο σπορ χαρακτήρα της.
Η Evo II θεωρείται από πολλούς, ως η καλύτερη E30. Και από τη στιγμή που ακόμα περισσότεροι λογίζουν την πρώτη M3 ως την καλύτερη όλων, δεν είναι υπερβολή να πούμε πως για κάποιους η Evo II αποτελεί την πιο πετυχημένη έκφανση των M3. Ακολουθώντας το λανσάρισμα της κανονικής M3 και της Evo I, η Evo II παρουσιάστηκε το Μάρτη του 1988 ως homologation special για το DTM.
Δείτε ακόμα: Τελικές με την τελευταία ατμοσφαιρική BMW M3 (+video)
Εμφανισιακά, η Evo II ξεχωρίζει αμέσως χάρις στο αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από το μεγαλύτερο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, την ρυθμιζόμενη αεροτομή πίσω και φυσικά, τις χαρακτηριστικές πολυάκτινες ζάντες των 16 ίντσων με τα ελαστικά 225/45.
Κάτω από το καπό, ο τετρακύλινδρος των 2.3 λίτρων αποδίδει 220 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. (κόφτης στις 7.300 σ.α.λ.) και 245 Nm στις 4.750 σ.α.λ., επιταχύνοντας την Βαυαρή των 1.200 κιλών στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 6,7 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 237 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Πόσα θα δίνατε για μια Lancia Delta Integrale;
Μόλις 500 Evo II κατασκευάστηκαν και δεδομένης της ιστορίας που τη συνοδεύει, όποτε βγαίνει κάποια στο “σφυρί” ξέρουμε εκ των προτέρων πως είναι για γερά βιβλιάρια. Η συγκεκριμένη είναι η υπ’ αριθμόν 114 και έχει 202.165 χλμ., ωστόσο ο κινητήρας έχει μόλις 4.800 χλμ. λόγω πρόσφατου rebuild. Το αυτοκίνητο θα τεθεί σε δημοπρασία την προσεχή Δευτέρα και η αγγελία αναφέρει πως στο πάτωμα, υπάρχουν κάποια σημεία με σκουριά. Αυτό, συν ο αυξημένος αριθμός χιλιομέτρων στην καρότσα, είναι τα μόνα που μπορούν να κρατήσουν αναλογικά χαμηλά την τιμή. Συνήθως, οι Evo II κυμαίνονται μεταξύ 60 -για τις πιο πολυκαιρισμένες- και 100.000 ευρώ -για τις άψογες-. Οπότε λογικά, η σημερινή θα κυμανθεί στο κατώτερο φάσμα. Εσείς πόσα δίνατε;