Στο άκουσμα της λέξης «υπεραυτοκίνητο», αμέσως στο μυαλό των περισσότερων έρχονται εικόνες από τα μοντέλα της Ferrari, Lamborghini, Porsche, Bugatti κ.λπ. Ωστόσο, όσοι ασχολούνται λίγο περισσότερο με την αυτοκίνηση γνωρίζουν πολλές ακόμα μάρκες με hypercars, όπως είναι και η εταιρία του Christian von Koenigsegg, από την Σουηδία.
Δείτε ακόμα: Koenigsegg: «Μπορούμε τα 531 χλμ./ώρα!»
Κατά καιρούς έχουμε δει διάφορα εκπληκτικά δημιουργήματα από τον Koenigsegg, τα οποία διαθέτουν άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση, ιπποδυνάμεις και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα και τιμές για πολύ… προύχοντες.
Σκοπός του Σουηδού τώρα είναι να φτιάξει το πρώτο αυτοκίνητο της ιστορίας που θα ξεπεράσει την τρομακτική ταχύτητα των 500 χλμ./ώρα. Συγκεκριμένα σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε ότι μπορεί με το νέο μοντέλο Absolut να αγγίξει τα 532 χλμ./ώρα!
Δείτε ακόμα: Υβριδικό 2λιτρο 3κύλινδρο Koenigsegg 1.724 ίππων! (+video)
Γυρνώντας το χρόνο πίσω το 2014, η Koenigsegg παρουσίασε το πιο δυνατό αυτοκίνητο παραγωγής, το One:1. Κατασκευάστηκε σε μόλις 6 αντίτυπα, ενώ η ονομασία του προέρχεται από την αναλογία ισχύος/βάρους, δηλαδή 1.360 ίπποι σε 1.360 κιλά αμαξώματος. Το One:1 εφοδιάζεται με έναν V8 5.0 λτ. turbo κινητήρα, που εκτός των 1.360 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. εντυπωσιάζει και με την ροπή των 1.371 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Το One:1 επιταχύνει από στάση στα 400 χλμ./ώρα σε περίπου 20 δλ.(!), με τα κεραμικά δισκόφρενα να μπορούν να το ακινητοποιήσουν από αυτή την ταχύτητα σε μόλις 10 δλ.!
Δείτε ακόμα: Το ρεκόρ της Koenigsegg Regera από μέσα (+videos)
Ένα τέτοιο εξαιρετικά σπάνιο μοντέλο όπως το Koenigsegg One:1 του 2015 και μάλιστα με ελάχιστα χιλιόμετρα (11.400) δεν θα μπορούσε παρά να κοστίζει πάρα πολύ ακριβά. Συγκεκριμένα πωλείται από τον επίσημο ντίλερ της Koenigsegg στο Ηνωμένο Βασίλειο στην τιμή των 7.200.000 δολαρίων (6,6 εκ. ευρώ). Εκτός όμως από την τιμή, υπάρχει και ένας ακόμα περιορισμός: Είναι δεξιοτίμονο.