Με το υπάρχον 12ης γενιάς Civic, η Honda έκανε πάρα πολλές βελτιώσεις στο αυτοκίνητο σε σχέση με το προγενέστερο, καθώς πατάει σε νέα πλατφόρμα και αναρτήσεις, ενώ διαθέτει και τους νέους VTEC Turbo κινητήρες του 1.0 λτ. και των 1.5 λτ.
Δείτε ακόμα: 0-230 χλμ./ώρα με Honda Civic 1.5 VTEC Turbo
Το μεγαλύτερο μοτέρ συγκεντρώνει περισσότερο ενδιαφέρον σε κάθε περίπτωση, αφού είναι πολύ δυνατό, έχει εξαιρετικά γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία, ενώ αρκείται σε λογικές ποσότητες καυσίμου (7,8 λτ./100 χλμ. μετρήσαμε στη δοκιμή). Το 1.5 λτ. VTEC Turbo μηχανικό σύνολο αποδίδει σύμφωνα με τον κατασκευαστή 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 1.900-5.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, το μηχανικό αυτό σύνολο στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων επιταχύνει το Civic στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 220 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS CVT
Έχετε άραγε αναρωτηθεί ή ψάξει πόσα άλογα βγάζει στην πραγματικότητα, το ισχυρό αυτό μοτέρ; Η απάντηση έρχεται από το δυναμόμετρο και η ισχύς είναι υψηλότερη από την εργοστασιακή. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη δυναμομέτρηση του Βρετανού βελτιωτή Superchips, ο 1.5 λτ. VTEC Turbo κινητήρας έφτασε τη μέγιστη απόδοση των 192 ίππων στις 5.873 σ.α.λ. και τα 257 Nm ροπής στις 2.652 σ.α.λ. Μετά από το τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, η ισχύς ανέβηκε έως τους 227 ίππους στις 6.060 σ.α.λ. και η ροπή τα 326 Nm στις 2.888 σ.α.λ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda CR-V 2.0 AWD Hybrid
Παρακολουθείστε και το παρακάτω βίντεο από τη δυναμομέτρηση: