Οι TSI κινητήρες της VW είναι γνωστοί σε πολλές χώρες του πλανήτη, αφού τα μοντέλα με τα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά αυτά σύνολα διατίθενται -εκτός από την Ευρώπη, στην Κίνα, στις Η.Π.Α., στη Ν. Αφρική, στην Ιαπωνία, στην Αυστραλία, στην Ινδία, στη Λατινική Αμερική κ.λπ. Ειδικά όμως στη Βραζιλία οι TSI, πλην της βενζίνης είναι κατασκευασμένοι να χρησιμοποιούν ως καύσιμο και την αιθανόλη.
Δείτε ακόμα: Τι καινοτομία είχε το πρώτο VW Tiguan;
Το καύσιμο της αιθανόλης είναι η αιθυλική αλκοόλη, ο ίδιος τύπος αλκοόλης που χρησιμοποιείται και στα ποτά. Στη Βραζιλία χρησιμοποιείται ευρέως ως καύσιμο, αφού η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που διατίθενται εκεί (ανεξαρτήτως μάρκας), είναι διπλού καυσίμου (βενζίνη/αιθανόλη). Πληροφοριακά, ένα λίτρο αιθανόλη πωλείται 2,741 ρεάλ Βραζιλίας (0,43 ευρώ) και ένα λίτρο βενζίνη κοστίζει 4,203 ρεάλ (0,671 ευρώ).
Τον κανόνα της αιθανόλης, ακολουθεί και η VW με τους TSI κινητήρες της, από τον αρχικό 1.0 TSI. Πόση ισχύ όμως αποδίδει το γνωστό αυτό 3κύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο με την αιθανόλη και πόση διαφορά έχει από τη βενζίνη σε επιδόσεις;
Δείτε ακόμα: Οικογενειακό ηλεκτρικό VW σε τιμή χάρισμα!
Το Polo 200 TSI διαθέτει το γνωστό και σε εμάς 1.0 TSI, αλλά με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Με τη βενζίνη και σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, αποδίδει 116 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., όμως με την αιθανόλη η ισχύς του ανεβαίνει κατά 12 ίππους, στους 128 ίππους. Η ροπή παραμένει η ίδια στα 200 Nm ροπής και αποδίδεται μεταξύ 2.000 και 3.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,5 δλ. με την αιθανόλη και σε 9,9 δλ. με τη βενζίνη, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 192 χλμ./ώρα και 187 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Στην έκδοση Polo 250 TSI με τον 1.4 λτ. TSI κινητήρα, οι αποδόσεις είναι ίδιες με βενζίνη και αιθανόλη (150 ίπποι και 250 Nm ροπής). Με τους ίδιους κινητήρες διατίθεται και το T-Cross, με τη διαφορά ότι η έκδοση 200 TSI (1.0 TSI) προσφέρεται και με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla 1.8 Hybrid Vs VW Golf 1.5 TSI
Εκτός από τους 1.0 TSI και 1.4 TSI, το Polo πωλείται στη Βραζιλία και με ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Πρόκειται για τον 1.0 MPI με απόδοση 75 ίππων με βενζίνη και 84 ίππων με αιθανόλη και τον 1.6 MSI των 110 ίππων (βενζίνη) ή 117 ίππων (αιθανόλη).