Το προγενέστερο Opel Corsa ήταν διαθέσιμο με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης (και πετρελαίου), ξεκινώντας από το 1.0 λτ. και φτάνοντας μέχρι τα 1.6 λτ. του πιο δυνατού OPC με τους 207 ίππους. Μια ενδιάμεση επιλογή ήταν ο 1.400άρης turbo, τον οποίο γνωρίσαμε τελευταία και λίγο πριν αντικατασταθεί από το νέο Corsa, στην σπορτίφ έκδοση GSi.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Opel Corsa GSi
Με βάση τις μετρήσεις του εργοστασίου, το turbo μηχανικό αυτό σύνολο των 1.398 κ.εκ. απέδιδε 150 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής στις 3.000-4.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με τη δυναμομέτρηση που έκανε η γαλλική εταιρία αναβαθμίσεων digi services, το εργοστασιακό Opel Corsa 1.4T έδειξε 142 ίππους στις 4.938 σ.α.λ. και 212,6 Nm ροπής στις 3.920 σ.α.λ. Κοινώς, το δυναμόμετρο έδειξε 8 ίππους λιγότερους, καθώς και 7,4 Nm ροπής πιο λίγα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Opel Corsa OPC 1.6 Turbo Ecotec 207 PS
Μετά τον αναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, ο 1.4 Turbo έφτασε τους 159,1 ίππους στις 5.124 σ.α.λ. και τα 237 Nm ροπής στις 4.030 σ.α.λ. Επιδόσεις δεν αναφέρονται, ωστόσο το πιθανότερο είναι να προσφέρει ταχύτερες επιταχύνσεις τόσο από στάση (8,9 δλ. ανακοινώνει στο 0-100 χλμ./ώρα η Opel), όσο και εν κινήσει από το εργοστασιακό αυτοκίνητο.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Opel Corsa 1.2 Turbo 100 PS
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο με τη δυναμομέτρηση: