Οι νέες BMW δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως περισσότερο αίσθηση προκαλούν με τη μορφή και το μέγεθος της μάσκας, παρά με τις επιδόσεις τους. Δεν είναι τυχαίο πως ο μεγαλύτερος «καημός» των φαν της M3, είναι τα κάθετα «νεφρά» που επισημοποιήθηκε πως θα έχει η επόμενη γενιά, παρά αν θα είναι πισωκίνητη ή θα διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο (καταφατικές απαντήσεις σε αμφότερα τα ερωτήματα, προς τέρψιν όλων μας).
Δείτε ακόμα: Μεταχειρισμένη BMW M3 ή καινούργιο Lada στα ίδια λεφτά;
Σήμερα θα ταξιδέψουμε κάποια 15 χρόνια πίσω στον χρόνο. Στο εθνοσωτήριο 2004, όταν παρουσιάστηκε η M3 CSL – η κατά συντριπτικά κοινή ομολογία, καλύτερη M (όχι μόνο M3 και εξαιρουμένης της M1) όλων των εποχών. Τότε τα «νεφρά» ήταν παραδοσιακά και οικονομικά σε μέγεθος. Τόσο οικονομικά, που θα μπορούσαν να χωράνε σε αυτά των πολυαναμενόμενων νέων M3/M4. Μια αντιστοιχία που ταιριάζει γάντι στην αναλογία E30 και X7, με την τελευταία να είναι το μοντέλο που άνοιξε τον χορό του «ελεφαντισμού» της μάσκας των BMW.
Διαβάστε επίσης: BMW για πελώρια «νεφρά»: «Στους Κινέζους αρέσουν»
Ο YouTuber TheSketchMonkey έφτιαξε αυτό το ιδιαίτερο κράμα, τοποθετώντας ψηφιακά τη μάσκα των νέων Σειρά 4/M3/M4 στο πρόσωπο της τελευταίας CSL που είδαμε. Να υπενθυμίσουμε ότι η τεχνοτροπία της κάθετης γρίλιας, υιοθετείται από τους Βαυαρούς προκειμένου να γίνει νύξη τόσο με τα μοντέλα της δεκαετίας του 1920, όσο και με την πρώτη 3άρα της Ιστορίας, την E21, που παρουσιάστηκε το 1975.