Το ολοκαίνουργιο και αμιγώς ηλεκτρικό 500 άνοιξε μια νέα πόρτα για το εμπορικό πλασάρισμα της Fiat. Και οι Ιταλοί το ανταμείβουν, ανοίγοντας τέταρτη πόρτα στο αμάξωμα!
Σύμφωνα με το Automotive News , η Fiat ετοιμάζει την προσθήκη μιας μικρότερης και αντίθετα ανοιγόμενης πόρτας στο 500e, προς διευκόλυνση της επι/αποβίβασης των πίσω επιβατών. Παρόμοια τεχνοτροπία, δηλαδή, με του Mazda RX-8 (και του MX-30, που το μιμείται σήμερα)! Σε αντίθεση με το ιαπωνικό κουπέ (και σεντάν να το πούμε, λάθος δεν είναι), στο «500αράκι» η πόρτα θα είναι μόνο μία και τοποθετημένη στην πλευρά του συνοδηγού. Ακριβώς ίδια διάταξη εφάρμοσε η BMW στο πρώτο MINI Clubman
Διαβάστε επίσης: Οι «ανάποδες» πόρτες είναι ζωντανές! Αλλά και πανάκριβες
Το βάρος της υπολογίζεται πως θα φτάνει τα 30 κιλά, ενσωματώνοντας τις κατάλληλες ενισχύσεις ώστε να αναλάβει και τον ρόλο της μεσαίας κολόνας. Η ονομασία της εν λόγω έκδοσης του 500 εικάζεται πως θα είναι «Trepiuno» (τρία συν ένα), όπως δηλαδή λεγόταν το πρωτότυπου που είχε παρουσιάσει η Fiat το 2004, προοιωνίζοντας τον ερχομό του Nuova 500 τρία χρόνια αργότερα.
Δείτε ακόμα: Από 12.800 ευρώ το νέο Fiat 500 Hybrid
Σε εκείνη την περίπτωση, το «τρία συν ένα» αναφερόταν στη διάταξη των καθισμάτων, που είχε 2 καθίσματα μπροστά και 1 πίσω, κεντρικά τοποθετημένο, που μπορούσε να μετακινηθεί και να δημιουργήσει χώρο για την αναδίπλωση της τέταρτης θέσης.
Διαβάστε επίσης: Τι καινοτομία είχε το πάμφθηνο Fiat Cinquecento;
Το Trepiuno θα είναι η τρίτη διαθέσιμη έκδοση του 500e, μετά τα χάτσμπακ και κάμπριο.