Οι τεχνολογικές επιταγές και οι υποχρεώσεις των νομοθετημάτων περί εκπομπών ρύπων, αναπόφευκτα επηρεάζουν σε τεράστιο βαθμό τη μορφή των αυτοκινήτων. Κι όχι πάντα με θετικό πρόσημο. Ο επικεφαλής σχεδίασης της Porsche προβλέπει μια εξαιρετικά δυσοίωνη εξέλιξη, αναφορικά με το σχήμα των μελλοντικών οχημάτων.
Ο Michael Mauer ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο παρουσίασης ηλεκτρικής 911 και δίχως να το αποκλείσει, τόνισε εμφατικά τις δυσκολίες που θα έχει η σχεδίαση της κανονικής στο μέλλον: «Προς το παρόν, η ιστορική διάταξη του κινητήρα πίσω από τον πίσω άξονα δεν ευνοεί σχεδιαστικά την εξέλιξη μιας αμιγώς ηλεκτρικής 911. Αλλά δεν είναι αυτό που με ανησυχεί. Η μορφή των μοντέλων με θερμικούς κινητήρες θα αποτελέσει μεγάλο πρόβλημα, λόγω της αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που θα χρειάζονται. Σε 10-15 χρόνια οι πίσω πρόβολοι δεν αποκλείεται να φτάσουν στα 2 μέτρα, εξαιτίας του εξοπλισμού που θα χρειάζεται στο σύστημα εξαγωγής για να πληροί τις εκάστοτε νόρμες!»
Ο συφερτός καταλυτών και λοιπών εξαρτημάτων που θα χρειάζονται τα καυσαέρια ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με τον Mauer ενδέχεται να οδηγήσουν σε πίσω μέρη που θα θυμίζουν τα αντίστοιχα αμερικανικών αυτοκινήτων από τις δεκαετίες του 60 και 70 (Cadillac Coupe DeVille του 1965 στη φώτο). Ούτως ή άλλως το 2031-2036, που μεταφράζεται ο χρονικός ορίζοντας του Γερμανού, υπάρχει το ενδεχόμενο να έχουν απαγορευτεί πλήρως οι Μ.Ε.Κ.