Η Toyota επιχείρησε να κλέψει μέρος από τη δόξα και τις πωλήσεις του smart fortwo με το μοντέλο iQ, που έκανε ντεμπούτο το 2008 στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Παρόλα αυτά δεν έτυχε ανάλογης εμπορικής επιτυχίας και σταμάτησε να παράγεται τον Δεκέμβριο του 2015, χωρίς να αποκτήσει διάδοχο.
Το Toyota iQ ξεχώριζε αμέσως και το πολύ κοντό σε μήκος αμάξωμα των 2.985 χλστ., στο εσωτερικό του οποίου χωρούσαν μπροστά δύο ενήλικοι επιβάτες, ενώ πίσω με το ζόρι μπορούσαν να κάτσουν δύο παιδιά. Το λιλιπούτειο ιαπωνικό αυτοκίνητο είχε αποκτήσει και έναν Άγγλο συγγενή προερχόμενο από αριστοκρατική «οικογένεια», το Aston Martin Cygnet. Για να διαφέρει από το iQ δέχτηκε ορισμένες εξωτερικές αλλαγές στα φώτα, μάσκα, προφυλακτήρες και ζάντες, ενώ το εσωτερικό ήταν πλούσια εξοπλισμένο και επενδυμένο σχεδόν εξολοκλήρου με ακριβό δέρμα.
Πληροφοριακά, το Aston Martin Cygnet κατασκευάστηκε μεταξύ 2011 – 2013, με σκοπό να μειώσει το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων που είχε επιβάλλει η Ε.Ε. το 2012. Η Aston Martin είχε βάλει στόχο να πουλά 4.000 Cygnet το χρόνο, όμως οι προβλέψεις της έπεσαν τελείως έξω, μιας και μόλις 300 πωλήθηκαν, από τα οποία τα 5 ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα. Ένα από αυτά είναι το εικονιζόμενο (Ελληνικής αντιπροσωπείας αναφέρεται στην αγγελία), με μόλις 6.012 χιλιόμετρα. Η τιμή του είναι αρκετά τσουχτερή, αφού ζητείται το ποσό των 44.900 ευρώ, όταν καινούργιο στην Ελλάδα πωλούνταν τότε στην τιμή των 35.000 ευρώ. Βέβαια δεν παύει να είναι υπερ-σπάνιο, ελάχιστα μεταχειρισμένο και το «οικονομικότερο» μοντέλο με τα σήματα της Aston Martin.
Κάτω από το μικρό εμπρός καπό του Cygnet φιλοξενείται το γνωστό μηχανικό σύνολο 1.33 λτ. VVT-i της Toyota, με την ισχύ των 98 ίππων και 125 Nm ροπής, συνδυασμένο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το πιο… αργό αυτοκίνητο της Astron Martin επιτάχυνε στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 170 χλμ./ώρα. Η εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση των 5,0 λτ./100 χλμ. ήταν σίγουρα υπερβολικά χαμηλή για τους κατόχους των αυθεντικών Aston Martin.