Η Fiat στην πολύχρονη ιστορία της έχει παρουσιάσει πολλά δημοφιλή μοντέλα, ορισμένα από τα οποία έχουν γίνει «είδωλα», όπως για παράδειγμα το κλασικό 500. Κάποια ήταν ριζοσπαστικά για την εποχή τους, με ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία και εντελώς νέα χαρακτηριστικά συγκριτικά με τους προκατόχους τους. Ένα από αυτά τα Fiat ήταν και το Ritmo, αφού δεν είχε καμία απολύτως σχέση με το γερασμένο Fiat 128 που αντικατέστησε. Κύρια γνωρίσματά του ήταν τα στρογγυλά εμπρός φώτα και οι μεγάλοι μαύροι προφυλακτήρες που ενσωματώνονταν στο αμάξωμα, όταν άλλα μοντέλα της εποχής στη θέση των σιδερένιων είχαν βάλει πλαστικούς.
Σήμερα τα Ritmo που έχουν απομείνει είναι ελάχιστα, ενώ εξαιρετικά σπάνια είναι τα πρώτης γενιάς Cabrio. To Ritmo Cabrio Bertone όπως αυτό που βλέπετε, έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1981 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η παραγωγή του ξεκίνησε το 1982 και εξοπλίζονταν με 1.500άρη κινητήρα 85 ίππων. Παράλληλα διέθετε ενισχύεις στο δάπεδο (φαίνονται οι δοκοί σε σχήμα «X» στο αυτοκίνητο), υφασμάτινη οροφή τεσσάρων στρώσεων και διαφορετικά καθίσματα. Αν προσέξετε, το σήμα μπροστά δεν είναι της Fiat, αλλά το έμβλημα του Bertone. Συνολικά μόλις 4.000 Ritmo Cabrio Bertone πρώτης γενιάς παράχθηκαν.
Το εικονιζόμενο Ritmo Cabrio Bertone θέλει αρκετή δουλειά και μεράκι για να επανέλθει στην κυκλοφορία, ενώ πωλείται στην τιμή των 1.150 ευρώ. Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, το αυτοκίνητο έχει όλα του τα χαρτιά και μπορεί νόμιμα να βγάλει ιστορικές πινακίδες. Μηχανικά, ο κάτοχος του λέει ότι είναι σε πλου καλή κατάσταση και θέλει μόνο ένα καλό σέρβις, γιατί βρίσκεται από το 2003 σε ακινησία. Βέβαια από φανοποιεία θέλει αρκετή δουλειά στο αμάξωμα και στο πάτωμα. Ο μηχανισμός της κουκούλας υπάρχει αλλά χρειάζεται «ντύσιμο» και οτιδήποτε λείπει από το αυτοκίνητο υπάρχει (π.χ. καθίσματα, μοκέτα κ.λπ.).
Όποιος το πάρει και αφιερώσει αρκετό χρόνο και χρήματα, θα μπορεί να του δώσει μια δεύτερη νιότη, όπως το Ritmo Cabrio Bertone στην παρακάτω φωτογραφία.