Για το Yugo έχουν γραφτεί και ειπωθεί διάφορα καλά αλλά και άσχημα. Το βασικό θετικό του γνώρισμα ήταν οι πολύ χαμηλές τιμές που το έκαναν δημοφιλές και στη χώρα μας, όμως κουβαλούσε πολλά προβλήματα, για τα οποία βγήκαν τα ανάλογα ανέκδοτα. Π.χ: Γιατί το Yugo έχει θερμαινόμενο πίσω τζάμι; Για να μη κρυώνουν τα χέρια σου όταν σπρώχνεις.
Λανσαρίστηκε στις 28 Νοεμβρίου του 1980, βασιζόμενο στο Fiat 127, ενώ για την κίνησή του υπήρχαν δύο μηχανικά σύνολα. Αυτά των 0.9 λτ. με 45 ίππους και το πιο δυνατό των 1.1 λτ. με 55 ίππους. Αργότερα προστέθηκε ένας 1.300άρης 68 ίππων, δημιουργώντας το ταχύτερο Yugo. Παγκοσμίως, μέχρι το 2008 που αποσύρθηκε και συγκαταλέγοντας την ανανεωμένη εκδοχή του, με την ονομασία Zastava Yugo Koral, διατέθηκαν 794.428 αυτοκίνητα. Πιο γνωστό ήταν το 3θυρο αμάξωμα, όμως κυκλοφόρησαν και κάποια λίγα κάμπριο.
Ένα τέτοιο Yugo Cabrio είναι και αυτό που βλέπετε και βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση, μιας και έχει διανύσει μόνο 595 χιλιόμετρα. Είναι παραγωγής του 1990 και εξοπλίζεται με το «δυνατό» μοτέρ των 1.3 λτ., σε συνδυασμό με 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Το δίχρωμο κίτρινο – γκρι αμάξωμά του δεν φαίνεται να έχει φθορές, ενώ το ίδιο ισχύει και για το άρτιο εσωτερικό του. Προφανώς θα ήταν κλεισμένο σε γκαράζ, αφού ούτε σκουριές φαίνεται να υπάρχουν.
Τιμή δεν αναφέρεται, ωστόσο θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι λεφτά θα πιάσει μέσω της δημοπρασίας που διατίθεται από τον οίκο Barrett-Jackson.