To Mazda MX-5 έχει αφήσει αναλλοίωτο το στίγμα του στον ρου της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Εξάλλου, πρόκειται για το μοντέλο που κράτησε σχεδόν μόνο του την κατηγορία των roadsters την δεκαετία του 90 και βοήθησε στην επανεδραίωση των ανοιχτών σπορ αυτοκινήτων. Όχι ότι δεν έχει κυκλοφορήσει «κλειστό», βέβαια.
Δείτε ακόμα: Επετειακό Mazda MX-5 για πάρα πολύ λίγους κι εκλεκτούς!
Οι τελευταίες δυο γενιές του διαθέτουν τις εκδόσεις RC, με την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή, όμως δεν είναι οι μοναδικές που διαθέτουν το συγκεκριμένο προνόμιο. Από εποχής NB (Μiata MKII, αλλιώς) υπήρχε σκληρή οροφή, και μάλιστα σε κανονική Coupe έκδοση. Όχι μεταλλική αναδιπλούμενη, ούτε hardtop. Κανονικά μεταποιημένο αμάξωμα, με την οροφή να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του (και να προσθέτει μόλις 10 κιλά στο βάρος). Αν δεν γνωρίζετε την ύπαρξη του Roadster Coupe 2ης γενιάς, είναι απολύτως φυσιολογικό. Μόλις 179 παρήχθησαν κι αυτά αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά. Το συγκεκριμένο κατακόκκινο είναι ακόμα πιο σπάνιο, καθότι είναι το Type S, το οποίο κυκλοφόρησε σε μόλις 63 αντίτυπα! Η διαφορά του σε σχέση με τα απλά Roadster Coupe έγκειται στο 1.800αρι μοτέρ των 158 ίππων, που συνδέεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο κοντής κλιμάκωσης, και το Torsen μπλοκέ διαφορικό (που ήταν προαιρετικό στα υπόλοιπα RC).
Διαβάστε επίσης: Απίστευτα λεφτά για «καινούργιο» Mazda MX-5 πρώτης γενιάς
Βάσει των όσων δηλώνει ο ιδιοκτήτης, έχει υποστεί ολική αναπαλαίωση και φρεσκάρισμα στην βαφή ενώ πολλά μηχανικά μέρη έχουν αντικατασταθεί με νέα, προκειμένου «το αυτοκίνητο να θυμίζει ολοκαίνουργιο μοντέλο». Το κοντέρ αναγράφει μόλις 48.000 χιλιόμετρα, αριθμός εντυπωσιακά χαμηλός για αυτοκίνητο του 2004. Το συλλεκτικό MX-5 NB RC βρίσκεται στο Χονγκ Κονγκ, αλλά μπορεί να αποσταλεί σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη. Αρκεί να καταβληθούν τα απαραίτητα μεταφορικά, μαζί φυσικά με τις 38.000 δολάρια που απαιτούνται για την αγορά του ιαπωνικού sportscar. Για όποιον ενδιαφέρεται, εδώ το link της αγγελίας