Οι μετατροπές και ειδικά οι «μεταμοσχεύσεις» κινητήρων και μηχανικών μερών γενικότερα, αποτελούν πρόκληση για κάποιους κατόχους αυτοκινήτων και μηχανικούς. Φανταστείτε ότι βλέπετε ένα μοντέλο το οποίο εξωτερικά να δείχνει νορμάλ και με αλλαγμένες ζάντες για παράδειγμα, όμως κάτω από το εμπρός καπό του να φιλοξενείται ένα «θεριό»!
Αυτό ισχύει στην περίπτωση του εικονιζόμενου «μεταλλαγμένου» Skoda Yeti του 2015, καθώς κάτω από το SUV αμάξωμά του φιλοξενούνται πολλά τμήματα από Audi RS 3 Sportback 8P (έκανε ντεμπούτο το 2010). Ο 5κύλινδρος turbo 2.5 TFSI που χρησιμοποιήθηκε είχε κάτι παραπάνω από 64.000 χλμ., όμως δέχτηκε αρκετές επεμβάσεις για να ανέβει η ισχύ του στους 485 ίππους, έναντι των 340 εργοστασιακών. Η μετάδοση σε όλους τους τροχούς γίνεται μέσω ενός DSG κιβωτίου 7 ταχυτήτων (μάλλον S tronic). Πληροφοριακά, το εργοστασιακό RS 3 Sportback επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ. και η τελική του ταχύτητα περιορίζονταν ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Στην περίπτωση του Yeti δεν αναφέρονται επιδόσεις, ωστόσο αν όλα λειτουργούν σωστά, θα είναι σίγουρα πολύ γρήγορο.
Αλλαγές έχουν γίνει όμως και εξωτερικά, αφού έχουν τοποθετηθεί ζάντες από Audi S3, προφυλακτήρας από Yeti Monte Carlo, διπλές εξατμίσεις, αεροδυναμικά βοηθήματα, πιο φουσκωμένα φτερά και ξαναβαμμένο αμάξωμα σε γκρι απόχρωση Range Rover Carpathion Grey. Σχετικές περιποιήσεις έχουν δεχτεί οι αναρτήσεις και τα φρένα, προερχόμενα και αυτά από Audi RS 3.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν τα μέρη από S3 και RS 3, όπως είναι τα καθίσματα, το τιμόνι, ο πίνακας οργάνων, το σύστημα infotainment και τα χειριστήρια του κλιματισμού. Όμως κάποια από αυτά δεν έχουν ενσωματωθεί σωστά στο ταμπλό του Yeti και φαίνονται παράταιρα.
Τώρα αυτό το υβρίδιο Yeti – RS 3, πωλείται μέσω του eBay στην τιμή των 25.995 λιρών Αγγλίας (τρέχουσα ισοτιμία 31.180 ευρώ). Βέβαια το ενδιαφερόμενο αγοραστικό κοινό περιορίζεται και από ένα ακόμα βασικό λόγο, ότι το αυτοκίνητο είναι δεξιοτίμονο.