Το Honda Civic ED7 είναι από τα αυτοκίνητα που χτυπάνε καμπανάκι νοσταλγίας. Για πολλούς υπήρξε το αυτοκίνητο που γαλουχήθηκαν οδηγικά, ενώ το 1.6i-VT αποτέλεσε μία κανονική τετράτροχη «βόμβα». Υπήρξαν πολλές εκδόσεις που δεν είδαμε στην Ευρώπη (4×4, SUV κλπ), όμως κάμπριο δεν κατασκεύασαν οι Ιάπωνες. Για αυτό, φρόντισαν οι Γερμανοί.
Δείτε ακόμα: Πωλείται μοναδικό κεντρομήχανο Honda Civic 3.2 V6!
Το ανοιχτό Civic 4ης γενιάς που βλέπουμε, αποτελεί μια ιδιοκατασκευή Γερμανού καροσερίστα. Διαθέτει τον 1.600άρη 16βάλβιδο των 110 ίππων κάτω από το καπό και δεδομένου ότι φέρει ενισχύσεις στο πλαίσιο για να αντιπαρέλθει την απώλεια οροφής και τεσσάρων κολώνων (μεσαίες και πίσω), θα είναι βαρύτερο από το κλειστό – αρά και λιγότερο γρήγορο. Ούτως ή άλλως, βέβαια, ο προσανατολισμός του -παρά την εμφάνιση α λα Fast and Furious- κλίνει περισσότερο στις στιλάτες βόλτες, παρά τα κοφτιασμένα περάσματα. Εξάλλου, κάτω από το καπό δεν υπάρχει ο B16A1 των 150 ίππων στις 7.600 σ.α.λ. και τον κόφτη στις 8.200.
Διαβάστε επίσης: Η Honda εξετάζει την επιστροφή του CRZ
Είναι μοντέλο του 1989 και το οδόμετρο γράφει μόλις 132.000 χλμ., ενώ η μετατροπή σε κάμπριο φέρει πιστοποιήσεις TUV και AU, οπότε μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικότατα και με κάθε νομιμότητα στο δρόμο. Για να το βολτάρετε στην παραλιακή, αρκεί η εκταμίευση 9.900 ευρώ (συν, φυσικά, το «καπέλο» του τελωνείου).
Δείτε ακόμα: Μοντέλο Honda NSX Zanardi με δίτροχο ιστορικό