Το πρώτο Mazda 323F, μαζί με την Toyota Celica ST185, είναι τα αυτοκίνητα που ακόμα και σήμερα κρατούν ζωντανή την φλόγα των αναδιπλούμενων φωτιστικών σωμάτων. Τα pop-ups αγγλιστί, ή «φώτα έτσι» (συνοδευόμενα από την ανάλογη κίνηση πάνω-κάτω του χεριού).
Δείτε ακόμα: Αθάνατη Mercedes-Benz 200 του 1976 με 14.044 χλμ.!
Ένα πολύ καλό δείγμα υπάρχει στη Γερμανία, 2ο χέρι, μοντέλο του 1994 και εφοδιασμένο με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη των 90 ίππων. Το κόκκινο 323F είναι η κορυφαία έκδοση GLX, κάτι που μεταφράζεται σε εξοπλισμό επιπέδου ζαντών αλουμινίου 15 ιντσών, ηλεκτρικών παραθύρων εμπρός-πίσω, air condition και ηλιοροφή. Το πιο ξεχωριστό στοιχείο εξοπλισμού, ωστόσο, δεν προέρχεται από το εργοστάσιο.
Τα πατάκια έχουν αντικατασταθεί από…χαλιά! Και όταν λέμε χαλιά, δεν εννοούμε αυτά που τοποθετούμε έξω από τις πόρτες, αλλά κανονικά ταπέτα ατομικού μεγέθους. Όπως αναφέρει ο πωλητής, το αυτοκίνητο είναι σε πολύ καλή μηχανική κατάσταση και χρειάζεται κάποια μικρομαζέματα εμφανισιακά, όμως το κοντέρ αναγράφει μόλις 50.500 χιλιόμετρα.
Διαβάστε επίσης: Διαθέσιμο στην Ελλάδα το 1.500άρι Mazda3 (+τιμές)
Το 323F «Miraraki Edition» διαθέτει επίσης χειμερινά ελαστικά (γιατί στη Γερμανία έχει όντως χειμώνα, όχι 30 βαθμούς όπως εδώ) και πωλείται έναντι 1.999 ευρώ.