Για την ακρίβεια μία από τις Mercedes που είχε στην κατοχή του ο «Βασιλιάς», καθότι ο Πρίσλεϊ υπήρξε εγνωσμένος φαν του «Αστεριού», αλλά και των αυτοκινήτων γενικότερα. Στο γκαράζ του μυθικού στυλοβάτη του ροκ συναντούσες Rolls-Royce, BMW 507, Lincoln Continental και De Tomaso Pantera μεταξύ άλλων. Το τελευταίο μάλιστα είχε γνωρίσει την οργή του Έλβις, όταν τον «άφησε» και ο Αμερικανός απάντησε με κλωτσιές και μπουνιές στο αμάξωμα.
Δείτε ακόμα: «Πένα» Toyota Starlet του 1980 με 23.500 χλμ.
Η Mercedes 280 SEL που μπορεί να γίνει δική σου, δεν είχε τέτοια προβλήματα. Άριστα διατηρημένη και φυλασσόμενη σε γκαράζ, είναι σε κατάσταση βιτρίνας κι ας μετράει 47 χρόνια στην «πλάτη» της. Μόλις 8.250 W108 -όπως είναι η κωδική ονομασία του μοντέλου- κατασκευάστηκαν με τον ατμοσφαιρικό εν σειρά εξακύλινδρο των 2.778 κ.εκ. στην απόδοση των 160 ίππων, όντας από τα πιο πολυτελή οχήματα που μπορούσε να αγοράσει κανείς την δεκαετία του 70. Ξεχωρίζουν τα 4 ηλεκτρικά παράθυρα, το υδραυλικό τιμόνι, τα δερμάτινα καθίσματα και ο ηλεκτρονικός ψεκασμός, τεχνολογίες απλησίαστες για τα περισσότερα αυτοκίνητα της εποχής. Ως πρόγονος της S-Class δεν θα μπορούσε να αποσκοπεί σε τίποτα λιγότερο από υπερ-πολυτελή μετακίνηση, ωστόσο αργή δεν την έλεγε ο «Βασιλιάς» με 190 χλμ./ώρα τελικής, ούτε ιδιαίτερα ενεργοβόρα -ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα- με μια μέση κατανάλωση της τάξης των 11 λίτρων/100 χλμ.
Διαβάστε επίσης: «Σφαγή» για αυτό το Renault R5 Turbo 2 Evo
Άνηκε στην συλλογή του Έλβις από το 1971 μέχρι τον θάνατο του, το 1977, και έκτοτε αποτελεί έκθεμα σε μουσείο στο Λας Βέγκας. Τον επόμενο μήνα βγαίνει σε δημοπρασία, αναζητώντας το επόμενο γκαράζ (πιθανότατα, πάλι μουσειακής φύσης) και το αντίστοιχα «βαρβάτο» πορτοφόλι για να την κάνει δική του. Αρχική τιμή δεν ανακοινώθηκε, ωστόσο οι εκτιμήσεις των ειδικών κάνουν λόγο για έναρξη τουλάχιστον στις 300.000 δολάρια.