Η Audi διαθέτει μια μεγάλη γκάμα σπορ μοντέλων των σειρών S και RS, τα οποία προσφέρουν άφθονες δόσεις πολυτέλειας και υψηλές επιδόσεις. Πριν από 24 χρόνια έκανε την εμφάνισή του ένα ειδικό μοντέλο, το Audi S6 Plus. Κατασκευάστηκε από τον Ιούνιο του 1996 έως τον Οκτώβριο του 1997 σε 952 αντίτυπα, μεταξύ των οποίων μόλις τα 97 ήταν με το σεντάν αμάξωμα και τα υπόλοιπα με το στέισον βάγκον (Avant).
Δείτε ακόμα: Ελληνικό Audi 80 1.000+ ίππων! (+video)
Ένα από αυτά και ίσως από τα ελάχιστα που κυκλοφορούν, είναι αυτό που βλέπετε. Θα διατεθεί σε δημοπρασία τον Ιούνιο από τον οίκο RM Sotherby’s, με εκτιμώμενη τιμή μεταξύ 40.000 – 60.000 ευρώ. Μία από τις βασικές διαφορές του Audi S6 Plus σε σχέση με το S6 εντοπίζεται κάτω από το μακρύ εμπρός καπό του. Ο 2.2 λτ. turbo 5κύλινδρος κινητήρας του S6 αντικαταστάθηκε από τον 4.2 λτ. V8 32βάλβιδο των 326 ίππων και 400 Nm ροπής (έναντι 230 PS και 350 Nm το S6). Τo S6 Plus με την 4κίνηση και το μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο, επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ. και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε τα καινοτόμα Audi 100 Duo και A4 Duo;
Εκτός από το διαφορετικό κινητήρα (σε σχέση με το S6), το S6 Plus διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, όπως χαμήλωμα και φαρδύτερα μετατρόχια, ενώ εξοπλίζεται με ισχυρότερα φρένα. Το συγκεκριμένο μάλιστα S6 Plus είναι από τα ελάχιστα με το μπλε χρώμα Nogaro Blue. Επίσης διαθέτει επενδύσεις με δέρμα και Alcantara, διακοσμητικά ανθρακονήματος, 17άρες ζάντες, ηλεκτρική ηλιοροφή και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα.
Δείτε ακόμα: Audi RS 6 συντρίβει αγωνιστική Skoda Fabia (+video)
Το αυτοκίνητο δόθηκε από την Audi στην ισπανική εφημερίδα El Mundo σε αντάλλαγμα για διαφημιστικό χώρο και χρησιμοποιήθηκε από τον πρώην CEO τους. Στη συνέχεια, αγοράστηκε από το Marquess της Antella. Το 2005 έγινε ρεκτιφιέ στον κινητήρα από την quattro Gmbh, καθώς στις 100.000 χλμ. έσπασε ο ιμάντας χρονισμού. Επίσης, έχουν αλλαχτεί φρένα, αμορτισέρ, μέρη της μετάδοσης, ενώ πρόσφατα το αυτοκίνητο βάφτηκε ξανά στο αυθεντικό του χρώμα. Στο ιστορικό του υπάρχει και ατύχημα με χτύπημα στο εμπρός και πίσω μέρος του αμαξώματος. Για χρόνια παρέμεινε σε γκαράζ και μετά επισκευάστηκε, όπως αναφέρεται και στο παρακάτω βίντεο.
Δείτε ακόμα: Που παράγονται τα 12 μοντέλα Audi RS; (+video)