Η BMW δεν είναι άγνωστη με τα αγροτικά, άσχετα που ποτέ δεν έχει βγάλει κάποιο στην παραγωγή. Το 1986 κατασκεύασε μια pick up E30 και τη χρησιμοποιούσε κανονικά, μέχρι το 2012. Μια χρονιά νωρίτερα, το ’11, είχε φτιάξει αντίστοιχη έκδοση για τη M3 E92, ως πρωταπριλιάτικη φάρσα. Πιο πρόσφατο «χτύπημα» το 2019, όταν έκανε την εμφάνισή της μια X7 για τα χωράφια. Θα μπορούσε, όμως, να ανοίξει μέτωπο με την Tesla και σε αυτή την κατηγορία;
Σύμφωνα με το SRK Designs, άνετα! Ο ψηφιακός σχεδιαστής πήρε το προσφάτως παρουσιασθέν πρωτότυπο XM, τροποποίησε την πίσω κολώνα και την έφερε προς τα εμπρός, προκειμένου να δημιουργήσει τον απαραίτητο χώρο για την καρότσα. Μια καρότσα που δεν βλέπουμε από πίσω, αλλά ακόμα και από το μπροστινό 3/4 δεν κρύβονται οι γωνίες και το αμφιλεγόμενο στυλ του Concept XM. Ένα σύνολο, πάντως, που κάλλιστα τοποθετείται απέναντι από το Tesla Cybertruck. Κι όχι μόνο από σχεδιαστικής άποψης.
Το XM διαθέτει ένα πανίσχυρο plug-in υβριδικό σύνολο 750 ίππων και 1.000 Nm ροπής, αποτελούμενο από V8 κινητήρα και ηλεκτρικό μοτέρ. Το Cybertruck, όλως περιέργως για Tesla, δεν συνοδεύεται από ανακοινώσεις αριθμών ισχύος, παρά μόνο επιτάχυνσης και αυτονομίας. Τρεις εκδόσεις απαρτίζουν τη γκάμα: πισωκίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα (αυτονομία άνω των 400 χλμ., τελική 177 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ.), τετρακίνητη με δυο ηλεκτροκινητήρες (αυτονομία άνω των 480 χλμ., τελική 193 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ.) και την κορυφαία τρικινητήρια -εννοείται τετρακίνητη (αυτονομία άνω των 800 χλμ., 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ., τελική 210 χλμ./ώρα).
Συγκριτικά, το Concept XM αναφέρεται πως επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε περίπου 3 δλ. Οπότε ενδεχόμενη pick up εκδοχή του θα τοποθετείτο ενώπιον του κορυφαίου Cybertruck. Η BMW δεν έχει πει κάτι για υλοποίηση τέτοιου σεναρίου, ωστόσο ποτέ δεν πρέπει να λες «ποτέ».