Η πλειοψηφία των μηχανικών συνόλων βενζίνης διαθέτουν υπερτροφοδότηση, από τους πιο μικρούς έως τους μεγαλύτερους, ενώ συνδυάζονται με άμεσο ψεκασμό του καυσίμου. Το Direct Injection όπως είναι γνωστό, ήταν το πρώτο και σημαντικότερο βήμα στον ακριβή έλεγχο της ποσότητας και διαστρωμάτωσης του μείγματος εντός κυλίνδρων.
Μέχρι το 1996 ο άμεσος ψεκασμός ήταν προνόμιο λίγων. Αυτή τη χρονιά και συγκεκριμένα τον Αύγουστο, ήταν που η Mitsubishi λάνσαρε τους GDI (Gasoline Direct Injection) κινητήρες των 1.8 λτ. και 2.0 λτ., στα μοντέλα Galant και Legnum, ενώ ακολούθησαν πολλά ακόμα. Το πρώτο Mitsubishi GDI που παράχθηκε εκτός Ιαπωνίας ήταν το Carisma 1.8 GDi στο εργοστάσιο NedCar της Ολλανδίας, τον Οκτώβριο του 1997. Στην Ελλάδα το πιο γνωστό Mitsubishi με αυτό το μοτέρ ήταν το Pajero Pinin, που ξεκίνησε να κατασκευάζεται τον Ιούλιο του 1999 από το Industrie Pininfarina S.P.A., στην Ιταλία.
Λίγο καιρό μετά και συγκεκριμένα στις 3 Ιουλίου του 2000, η Mitsubishi ανακοίνωσε το λανσάρισμα του Pajero iO 5d (Pinin), με το ολοκαίνουργιο και παγκοσμίως πρώτο 1.8 λτ. GDI Turbo μηχανικό σύνολο. Ο εν λόγω κινητήρας είχε απόδοση 160 ίππων στις 5.200 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ., με μεικτή κατανάλωση 7,7 λτ./100 χλμ. (σύμφωνα με τα ιαπωνικά πρότυπα), όσο οι ατμοσφαιρικοί GDI των 1.8 λτ. 130 PS και 2.0 λτ. 136 PS. Όταν τοποθετήθηκε στο iO συνδυάζονταν με αυτόματο κιβώτιο 4 ταχυτήτων και με τετρακίνηση.
Συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις το μικρό και δυνατό 4×4 ξεχώριζε από τη νέα μάσκα με το λογότυπο GDI Turbo, τις αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου και τις διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό. Παράλληλα, ήταν πιο χαμηλό κατά 20 χιλιοστά και εφοδιάζονταν με αντιστρεπτική δοκό και στον πίσω άξονα, καθώς και με διαφορετικών ρυθμίσεων αμορτισέρ. Επίσης, πάταγε σε ελαστικά διαστάσεων 215/65R16, αντί 215/R16 το ατμοσφαιρικό iO 5d.