Η Honda ετοιμάζει μεγάλα πράγματα για το επόμενο Civic Type R, το οποίο αναμένεται να γίνει τετρακίνητο 400 ίππων. Το NSX στέκει στην κορυφή της γκάμας, τη στιγμή που η αναβάθμιση του «Τάπερ» θα δημιουργήσει χάσμα με τα υπόλοιπα μοντέλα. Ένα χάσμα που θα μπορούσε να γεφυρώσει μια ενδεχόμενη επιστροφή του Prelude.
Το ιαπωνικό κουπέ παρουσιάστηκε το 1978 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2001, μετρώντας 5 γενιές. Αποτελούσε τον ανταγωνιστή της Toyota Celica και ενσωμάτωνε τεχνολογία αιχμής για την εποχή του, όπως τετραδιεύθυνση και φυσικά το σύστημα μεταβλητού βυθίσματος των βαλβίδων, το κοσμολατρεμένο VTEC. Η ισχυρότερη έκδοση που παρουσιάστηκε, ήταν το SiR S-spec της 5ης γενιάς. Κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, αποδίδοντας 220 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και 221 Nm στις 6.500 σ.α.λ. από τον H22A των 2.2 λίτρων. To κοντό 5άρι χειροκίνητο συνεισέφερε τα μάλα σε μια επιτάχυνση 6,7 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, με την τελική να ανέρχεται στα 225 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Το «διεστραμμένο» χαρακτηριστικό του Honda Prelude (+videos)
Ο Georgi Bozhkov οραματίστηκε την επιστροφή του «Πρελουδίου», με δυο ψηφιακά μοντέλα. Τα Prelude Vision Concept και Sparrow Coupe Concept πρακτικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Αμφότερα ενσαρκώνουν την αναβίωση του μοντέλου σε εικονικό επίπεδο, με το Sparrow να είναι η βασική έκδοση και το Prelude, με το έντονο αεροδυναμικά διαμορφωμένο αμάξωμα και τα spoiler α λα Ferrari FXX K πίσω, να αποτελεί κάτι σαν εκδοχή Type R. Εμφανισιακά, δεν κρύβεται η έμπνευση από την Supra και το πρωτότυπο FT-1, που αποτέλεσε τον προπομπό της 5ης γενιάς του sportscar της Toyota.
Δείτε ακόμα: Το Civic Type R εκθρόνισε το Megane RS! (+video)
Την κίνηση θα μπορούσε να αναλάβει ο 2λιτρος VTEC Turbo του σημερινού Civic Type R, με τα 320 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Το μόνο που μένει, είναι να το δει ζεστά η Honda και να «ψηθεί» για έναν ανταγωνιστή της Supra, αλλά και του νέου Nissan 400Z.