Τα αυτοκίνητα της Suzuki είναι χρόνια τώρα δημοφιλή στην ελληνική αγορά, με το Ignis, το Swift, το Vitara και το SX4 S-Cross να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των πωλήσεων. Τα μικρότερα μοντέλα της Suzuki διακρίνονται και για τις οικονομικές τους τιμές, ενώ και τα SUV δεν είναι ακριβά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Ένας μέσος όρος για την αγορά ενός καινούργιου Suzuki βρίσκεται περίπου μεταξύ 15.000 με 20.000 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet Hybrid
Τον περασμένο Ιούλιο, η Suzuki παρουσίασε τη ναυαρχίδα της, το νέο SUV Across, το οποίο ξεφεύγει πολύ από τις προσιτές τιμές της ιαπωνικής μάρκας και απευθύνεται σε υψηλά οικονομικά βαλάντια. Το λανσάρισμά του ξεκίνησε σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, όπως είναι και στην πιο μεγάλη, αυτή της Γερμανίας. Εκεί, το Suzuki Across κοστίζει από 56.810 ευρώ. Ωστόσο, δεν είναι ένα «απλό» SUV, αφού διαθέτει τεχνολογία Plug-in hybrid και συγκεκριμένα αποτελεί το δίδυμο αδελφό του Toyota RAV4 Plug-in hybrid, με κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός άκρο.
Διαβάστε επίσης: Νέο Suzuki Swace βασισμένο στο Corolla
Το υβριδικό με πρίζα κινητήριο σύνολο του Suzuki Across αποτελείται από τον 2.5 λτ. κινητήρα βενζίνης Dynamic Force των 185 ίππων και 227 Nm ροπής και δύο ηλεκτροκινητήρες. Το εμπρός ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 182 ίππων και 270 Nm ροπής και το πίσω αποδίδει 54 ίππους και 121 Nm ροπής. Με τη συνδυαστική ισχύ των 360 ίππων, η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,0 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 180 χλμ./ώρα. Επίσης, με μόνο τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να διανύσει έως 75 χλμ., ενώ εκπέμπει 22 γρ./χλμ. CO2 (WLTP).
Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί την ενέργειά του από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1 kWh (50,9 Ah), που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με ένα E-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το βάρος του αμαξώματος φτάνει τα 1.940 κιλά.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid AllGrip 4WD
Το Plug-in Hybrid σύστημα περιλαμβάνει τέσσερα προφίλ οδήγησης: EV, Auto EV/HV, HV και battery charger. Επιπλέον, το Trail Mode λειτουργεί σαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρά οδοστρώματα.