Η επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου έχει να κάνει με πάρα πολλούς παράγοντες, όπως είναι η ασφάλεια, η σύγχρονη τεχνολογία και εξοπλισμός, οι αποδοτικοί κινητήρες, ακόμα και αυτή η μοναδική μυρωδιά του καινούργιου. Αρκετοί το προτιμούν από ένα μεταχειρισμένο, γιατί για κάποια χρόνια και υπό φυσιολογικές πάντα συνθήκες, δεν θα εμφανίσει βλάβες. Αν πάλι τύχει κανένα πρόβλημα, τότε θα καλυφθεί από την εγγύηση (εξαρτάται πως προκλήθηκε και από το εύρος της εγγύησης) και έτσι ο κάτοχός του έχει το κεφάλι του πιο ήσυχο, συγκριτικά με το αν αγόραζε ένα από δεύτερο χέρι.
Ωστόσο δεν αποκλείεται ένα αυτοκίνητο με τις ζελατίνες να εμφανίσει πιθανή δυσλειτουργία στα πρώτα χιλιόμετρά του, προερχόμενη από αστοχία υλικού, σφάλμα στις καλωδιώσεις κ.λπ. Άλλωστε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα είναι πάρα πολύ «φορτωμένα» με αισθητήρες και ηλεκτρονικά συστήματα και δεν είναι απίθανο να παρουσιαστεί βλάβη από τους πρώτους μήνες κυκλοφορίας του.
Σύμφωνα λοιπόν με τους 9,6 εκατομμύρια τεχνικούς ελέγχους που έκανε ο γερμανικός οργανισμός TÜV, από τον Ιούλιο του 2020 έως τον Ιούνιο του 2021, το 17,9% των οχημάτων απέτυχαν στη γενική επιθεώρηση με «σημαντικά» ή «επικίνδυνα ελαττώματα». Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως συγκεντρώνουν και τα πιο καινούργια, όπως είναι στην κατηγορία των αυτοκινήτων ηλικίας 2-3 ετών. Ανάμεσα στα πολύ δημοφιλή μικρά SUV, το μοντέλο στο οποίο ο TÜV κατέγραψε τα πιο πολλά σφάλματα (6,3%) ήταν το Opel Crossland Χ.
Να υπενθυμίσουμε ότι το Crossland X λανσαρίστηκε το 2017 και ανανεώθηκε το 2020 χωρίς το συνθετικό «X» στην ονομασία του, ενώ δέχτηκε πολλές αισθητικές και μηχανικές αναβαθμίσεις.