Οι τούρμπο κινητήρες πριν από μερικά χρόνια τροφοδοτούσαν σπορ αυτοκίνητα ή μεγάλα πολυτελείας, όμως τώρα συναντώνται σε πάρα πολλά μοντέλα από τις μικρότερες κατηγορίες. Πλέον τα turbo downsized μηχανικά σύνολα έχουν κατακλύσει την αγορά, καθώς βγάζουν αρκετή δύναμη από λίγα κυβικά.
Μία από τις μάρκες που διαθέτει τώρα πολλά υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, είναι η Hyundai. Όμως η αρχή έγινε το μακρινό 1993, όταν λανσαρίστηκε το S Coupe Facelift, το οποίο εκτός από τις πολλές σχεδιαστικές αλλαγές που έφερε, ήταν και το πρώτο αυτοκίνητο από την Κορέα με τούρμπο κινητήρα. Μάλιστα είχε ακόμα μία πρωτιά, αυτή του στροβιλοσυμπιεστή T15 της Garrett που έκανε την παρθενική του εμφάνιση παγκοσμίως σε αυτοκίνητο.
Το S Coupe GT (Scoupe Turbo σε κάποιες αγορές) κινούνταν από το εξελιγμένο από τη Hyundai μηχανικό σύνολο με μπλοκ από χυτοσίδηρο, αλουμινένια κεφαλή, έμβολα αλουμινίου και μπιέλες τιτανίου. Μάλιστα ενσωμάτωνε ένα ειδικό συμπαγή κεραμικό θάλαμο καύσης για περισσότερη αντοχή στη θερμότητα. Για τα τότε δεδομένα είχε αρκετή δύναμη ο 1.500άρης turbo των 115 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και των 167 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ., αφού προσέφερε επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ., έφτανε το 400άρι από στάση σε 16,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα άγγιζε τα 195 χλμ./ώρα. Στην ατμοσφαιρική του εκδοχή ο 12βάβιδος 1.5 SOHC Alpha απέδιδε 92 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 132 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Οι επιδόσεις που εξασφάλιζε ήταν καλές, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ. και τελική 178 χλμ./ώρα.
Σήμερα η Hyundai με τη σειρά N έχει ανέβει βέβαια πάρα πολλά σκαλοπάτια, αφού για παράδειγμα το μικρότερο i20 N διαθέτει 1.600άρι turbo μοτέρ 204 ίππων και 275 Nm ροπής και χρειάζεται 6,2 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα.