Η φετινή χρονιά δεν θα μπορούσε να πει κανείς πως ήταν επιτυχημένη για τη Μπαρτσελόνα. Επεισόδια επί επεισοδίων στο σίριαλ για την παραμονή του Λιονέλ Μέσι, αποκλεισμός από το Τσάμπιονς Λιγκ στη φάση των 16, τρίτη θέση στην Ισπανία και πρωταγωνιστικός ρόλος στο φιάσκο της European Super League. Παρόλα αυτά οι παίχτες της είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια ακόμα χαρά, μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ισπανίας, παραλαμβάνοντας τα καινούργια τους αυτοκίνητα.
Τα οποία, μετά από αρκετά χρόνια, δεν είναι Audi. Οι «μπλαουγκράνα» τερμάτισαν την πολυετή συνεργασία τους με τη φίρμα από το Ίνγκολσταντ, για χάρη της γειτόνισσάς τους από το Μαρτορέλ. Οι Μέσι, Τερ Στέγκεν, Μπουσκέτς, Πικέ, Ντεμπελέ, Γκριεζμάν και οι υπόλοιποι μπαλαδόροι της Βαρκελώνης, επέλεξαν όποιο μοντέλο ήθελαν από τη γκάμα της CUPRA. Βέβαια, η συντριπτική τους πλειοψηφία έκανε «ντου» σε ένα συγκεκριμένο: το Formentor (κι όλοι ίδιο χρώμα, μόνο ο Ρόναλντ Αραούχο το πήρε σε κόκκινο και ο Άλεξ Κογιάδο σε γαλάζιο). Μόνοι οι Κλεμέν Λενγκλέ και Τζούνιορ Φίρπο ξεχώρισαν, επιλέγοντας το κορυφαίο Ateca.
Ο Μαρκ Αντρέ Τερ Στέγκεν μάλιστα, έγινε και πρέσβης της σπορ μάρκας της SEAT. Ο Γερμανός κίπερ έχει την plug-in υβριδική έκδοση του Formentor, με τον 1.4 TSI κινητήρα των 150 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα των 115 ίππων να παράγουν συνδυαστικά 245 ίππους, μαζί με 370 Nm. Τέρμα γκάζι, το ισπανικό crossover θέλει 6,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 238 χλμ./ώρα. Λενγκλέ και Φίρπο, πάντως, τον στέλνουν πάγκο αν «τα πάνε»: 4,9 δλ. το 0-100 και 247 χλμ./ώρα για το Ateca των 300 ίππων και 400 Nm.