Την ανηφόρα έχουν πάρει τελευταία οι τιμές σε αρκετά δημοφιλή μοντέλα, με κάποια να έχουν σημειώσει μια λογική αύξηση της τάξεως των 100 ευρώ και άλλα να έχουν ακριβύνει πάρα πολύ και να χάνουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής και του value for money. Και δεν αναφερόμαστε σε πολύ ακριβά αυτοκίνητα, αλλά σε φθηνά μοντέλα που απευθύνονται στο ευρύ αγοραστικό κοινό.
Στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV, αυτό που έχει πάρει αρκετά τα… πάνω του, είναι το Skoda Kamiq. Όταν λανσαρίστηκε στην Ελλάδα τον Οκτώβριο του 2019, οι εκδόσεις 1.0 TSI 95 PS και 116 PS ξεκινούσαν από 15.900 και 18.600 ευρώ αντίστοιχα. Το πιο δυνατό 1.5 TSI 150 DSG7 κόστιζε από 21.600 ευρώ, ενώ η δεύτερη έκδοση Style ήταν λίγο πιο ακριβή στις 21.970 ευρώ. Δύο μήνες μετά ξεκίνησε η διάθεση του Kamiq 1.0 G-TEC, από 19.500 ευρώ.
Τώρα, το Kamiq Active 1.0 TSI 95 PS ξεκινάει από τις 16.800 ευρώ, το 1.0 G-TEC πωλείται από 20.100 ευρώ, ενώ το 1.0 TSI 110 PS (με 6 άλογα λιγότερα) κοστίζει από 19.100 ευρώ. Η έκδοση που σημείωσε τη μεγαλύτερη άνοδο είναι η 1.5 TSI 150 PS DSG7, με αρχική τιμή 22.600 ευρώ ή 23.600 ευρώ το Style.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο το Kamiq που ακρίβυνε αισθητά, αλλά το αμέσως μεγαλύτερο Karoq με τον 1.000άρη κινητήρα. Συγκεκριμένα το 1.0 TSI 116 PS ξεκινούσε από την άκρως ανταγωνιστική τιμή των 19.500 ευρώ, ενώ τώρα το 1.0 TSI 110 PS έχει σκαρφαλώσει στις 21.840 ευρώ, δηλαδή είναι κατά 2.340 ευρώ ακριβότερο. Αντιθέτως, το 1.5 TSI 150 PS είναι τώρα φθηνότερο και από 24.780 ευρώ που είχε πριν, τώρα μπορεί να αποκτηθεί από 23.800 ευρώ.