Το όνομα της Nissan είναι άμεσα συνυφασμένο με το Sunny, το οποίο ήταν πολύ δημοφιλές και στην Ελληνική αγορά, ειδικά τις δεκαετίες του 1980 και 1990. Ακόμα και σήμερα κάποιοι τα αναζητούν στην αγορά των μεταχειρισμένων, λόγω της μνημειώδους αξιοπιστίας τους. Σε ορισμένες αγορές συνεχίζει να υφίσταται μοντέλο της Nissan με το όνομα Sunny, ωστόσο πλέον αυτό που έχει κυριαρχήσει είναι το Qashqai.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Nissan Micra 1.0 Super Turbo του 1988;
Γυρνώντας το χρόνο πίσω τέσσερις δεκαετίες και συγκεκριμένα το 1981, θα δούμε ότι η Nissan λανσάρισε το 5ης γενιάς Sunny B11. Η μία πρωτιά που είχε, είναι ότι ήταν το πρώτο Sunny με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Να σημειώσουμε ότι από όλα τα μοντέλα της Nissan, αυτό που υιοθέτησε για πρώτη φορά κίνηση μπροστά ήταν το Cherry του 1970. Η σειρά B11 θεωρήθηκε ως μια από τις πιο σύγχρονες σειρές της Nissan εκείνη την εποχή και ήταν η πρώτη που εγκατέλειψε επίσημα το όνομα Datsun.
Το Sunny B11 ήταν το τρίτο κατά σειρά μπροσθιοκίνητο όχημα της ιαπωνικής μάρκας, μετά το Pulsar και το Violeta Liberta. Πιο δημοφιλές αμάξωμα ήταν το σεντάν, με το μήκος των 4.050 χλστ. (3.999 χλστ. έχει το υπάρχον Micra), το πλάτος των 1.620 χλστ., το ύψος των 1.390 χλστ. και το μεταξόνιο των 2.400 χλστ. Επίσης, ήταν διαθέσιμο σε 3θυρο και 5θυρο wagon (ονομαζόταν California). Αυτή η γενιά ήταν η πρώτη που πωλήθηκε στην αγορά των Η.Π.Α ως Nissan Sentra. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι η ετήσια παραγωγή του B11 το 1983 ήταν η μεγαλύτερη μεταξύ παγκόσμιων μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, όπως το VW Golf και το Toyota Corolla.
Δείτε ακόμα: Πόσο κόστισε η αλλαγή του ονόματος Datsun σε Nissan;
Πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως, ήταν το Sunny με τον κινητήρα των 1.5 λτ. Το 4κύλινδρο μηχανικό αυτό σύνολο απέδιδε 85 ίππους στις 6.600 σ.α.λ. και 121 Nm ροπής στις 3.600 σ.α.λ. και κινούσε με άνεση το ελαφρύ αμάξωμα των 800 κιλών. Υπήρχε επίσης και ο 1.300άρης των 60 ίππων, ενώ ειδικά για την Ελλάδα ήταν διαθέσιμος και 1.000άρης με 50 άλογα. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετούνταν το Sunny 1.5 Turbo με τους 115 ίππους, αλλά προοριζόταν μόνο για την Ιαπωνία. Το B11 ήταν ακόμα το πρώτο Sunny που εξοπλίστηκε με κινητήρα πετρελαίου, τον CD17 των 1.680 κ.εκ., με απόδοση 61 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 107 Nm ροπής στις 2.800 σ.α.λ.