Η ασφαλιστική εταιρεία Veygo δημοσίευσε τη λίστα με τις μάρκες που έχει αναζητήσει ο κόσμος περισσότερο στο Google και οι ιαπωνικές εταιρείες είναι στην κορυφή της σχετικής λίστας, ενώ στην πρώτη θέση φιγουράρει η Toyota.
Δείτε ακόμη: Tι είναι ο «κλέφτης» ηλεκτρόγκαζου;
Η ιαπωνική μάρκα ήταν στη πρώτη θέση, καθώς τερμάτισε στην κορυφή σε συνολικά 57 χώρες, από τις 171 που υπήρξαν στην έρευνα. 7.800.000 ήταν οι αναζητήσεις για Toyota ανά μήνα σε όλο τον κόσμο, ενώ στην δεύτερη θέση ήταν η Honda με 7.000.000 «χτυπήματα» στο Google και τρίτη η Ford με 6.400.000 γκουγκλαρίσματα.
Η BMW ήταν δεύτερη όσον αφορά στις χώρες με τα περισσότερα γκουγκλαρίσματα καθώς επικράτησε σε 25 χώρες, ενώ τρίτη ήταν η Mercedes με 23 χώρες. Μάλιστα μεταξύ αυτών των 23 ήταν και η Ελλάδα, στην οποία η γερμανική μάρκα είναι πρώτη σε γκουγκλαρίσματα.
Διαβάστε επίσης: Έτσι οδηγούμε μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας
Από την άλλη, οι μάρκες που σπάνια αναζητά κάποιος στο internet γκουγκλάροντας είναι η Pagani, αφού προφανώς ο κόσμος δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα εξωτικά αυτοκίνητα της μάρκας.