Οι δοκιμές κινητήρων είναι δύσκολες, επίπονες και κοστοβόρες. Οι κατασκευαστές τεστάρουν επί ατελείωτες ώρες τα μοτέρ τους, με το γκάζι τέρμα και πολλές φορές σε ακραίες θερμοκρασίες, προκειμένου να διασφαλίσουν τα απαραίτητα επίπεδα αξιοπιστίας για όταν οι κινητήρες μπουν στην παραγωγή. Δοκιμές, ωστόσο, που δεν είναι πάντα επιτυχημένες. Η Dodge το ξέρει καλά, καθώς συναντά δυσκολίες στην εξέλιξη της αποχαιρετιστήριας έκδοσης των Hellcat.
Οι Αμερικανοί λανσάρουν τον τελευταίο καιρό ειδικές εκδόσεις «Last Call» των Charger και Challenger, με όλα τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα της γκάμας. Το μεγάλο «μπαμ», βέβαια, το ετοιμάζουν για τα Hellcat. Κυριολεκτικά «μπαμ», καθώς ο κομπρεσοράτος 6.2 Hemi V8 δεν μπορεί να περάσει τις δοκιμές που υποβάλλεται. Όπως αναφέρει ο CEO της Dodge, Tim Kuniskis, οι μηχανικοί του έχουν σπάσει 7 μοτέρ μέχρι στιγμής, σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσουν την έγκριση για πέρασμα στην παραγωγή. Από τη στιγμή, όμως, που οι δοκιμές βαίνουν ανεπιτυχώς, δεν γίνεται να δοθεί το «ΟΚ».
«Υποτίθεται ότι θα είχαμε τα αυτοκίνητα για την έκθεση SEMA, αλλά αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Δεν θα χρησιμοποιήσω την κλασική δικαιολογία της έλλειψης μικροτσίπ. Δικό μας σφάλμα είναι», είπε ο Kuniskis αναφερόμενος στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η ομάδα του στο σετάρισμα του πανίσχυρου V8. Στα Charger και Challenger Hellcat παράγει δίχως πρόβλημα από 707 έως 797 ίππους (απλή έως Redeye έκδοση), με 881 – 959 Nm. Πριν μια τετραετία, στο Demon, έφτασε να αποδίδει 852 άλογα και κοντά στα 1.000 Nm. Συνεπώς, για να μην αντέχει τα τωρινά τεστ θα πρέπει να είναι «πουσαρισμένος» τουλάχιστον στα 900-950 άλογα, για τις εκδόσεις που θα κλείσουν τον κύκλο των ισχυρότερων muscle cars παραγωγής που έχει δει η αυτοκίνηση.