Το Superb είναι εδώ και μια 20ετία (από το 2001) η ναυαρχίδα της Skoda. Μετρά ήδη 3 επιτυχημένες γενιές, με την τελευταία να παρουσιάζεται το 2015 και εν πολλοίς να κατευθύνει στον σχεδιαστικό προσανατολισμό της σημερινής γκάμας των Τσέχων. Η 2η γενιά του, ωστόσο, είναι αυτή που ξεχωρίζει μέχρι σήμερα, χάρις σε μια μοναδική καινοτομία.
Δείτε ακόμα: Έκλεψαν το μοναδικό Skoda Superb Coupe του πλανήτη!
Το B6 λανσαρίστηκε το 2008 και σήμανε την ολική αναβάθμιση του μοντέλου, συγκριτικά με το B5 που αντικατέστησε. Βασιζόμενο στην πλατφόρμα PQ46, μαζί με τα VW Passat B6/B7 και Passat CC, υιοθέτησε μια επιβλητική ταυτότητα και αποστασιοποιήθηκε από την Octavia5, ξεκαθαρίζοντας τη θέση του ως το κορυφαίο Skoda που μπορούσε να αγοράσει κάποιος. Με μήκος 4.838 χλστ., μεταξόνιο 2.761 χλστ., πλάτος 1.817 χλστ. και ύψος 1.462 χλστ. (+35, -42, +52 και -27 χλστ. αντίστοιχα σε σχέση με το προηγούμενο), το Superb MK2 κέντριζε πολλά περισσότερα βλέμματα, όντας μια λιμουζίνα με τα όλα της.
Ο εξοπλισμός ήταν υπερπλήρης από τη βασική κιόλας έκδοση, υπήρχαν δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, 5τάχυτο/6τάχυτο χειροκίνητο και 6άρι/7άρι DSG κιβώτια, ενώ η ποιοτική και εξαιρετικά ευρύχωρη καμπίνα επιβατών, μαζί με μια ευρεία γκάμα κινητήρων (από 1.4 TSI με 125 ίππους μέχρι 3.6 V6 260 ίππων, με detuned εκδοχή του μοτέρ από το Passat R36), παρείχαν στο υποψήφιο αγοραστικό κοινό όσες επιλογές ήθελε – κι ακόμα περισσότερες. Ακόμα και η πόρτα του χώρου αποσκευών σου έδινε επιλογή ως προς πώς να την ανοίξεις!
Διαβάστε επίσης: Το Skoda Superb που «σκοτώνει» supercars!
Το καινοτόμο σύστημα Twindoor ουσιαστικά μετέβαλλε ολόκληρη την κατηγοριοποίηση του αυτοκινήτου, από σεντάν σε χάτσμπακ! Οδηγός και επιβάτες είχαν πρόσβαση στο τεράστιο πορτμπαγκάζ των 625 λίτρων (1.760 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα) με δυο τρόπους: είτε ανοίγοντας μόνο την πόρτα, όπως σε ένα τετράθυρο, είτε ολόκληρο το σύνολο με το πίσω παρμπρίζ, όπως σε ένα παραδοσιακό χάτσμπακ! Επιλογή που εξυπηρετούσε τόσο τον τομέα της πρακτικότητας (άνοιγες ολόκληρη την πόρτα μόνο όταν τη χρειαζόσουν), όσο και αυτόν του πρεστίζ (το γνωστό μας «σύνδρομο της κούρσας»). Η σημερινή του γενιά βαδίζει στο μεταίχμιο, όντας εμφανισιακά σεντάν αλλά με την πόρτα να ανοίγει ολόκληρη.
Δείτε ακόμα: Τι καινοτομία είχε το Audi 80 του 1986;