Ίσως ο καλύτερος τρόπος πιστοποίησης της αξιοπιστίας ενός αυτοκινήτου, είναι οι επιδόσεις του ως μεταχειρισμένο. Βρίσκεται χρόνια στην κυκλοφορία, έχει δοκιμαστεί στο βάθος του χρόνου και ο ιδιοκτήτης είτε το έχει χρυσοπληρώσει σε επισκευές, είτε δεν έχει ασχοληθεί με έξοδα πέραν της προγραμματισμένης συντήρησης.
Με αυτά και άλλα τόσα (όπως οδική συμπεριφορά, εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής κλπ) περισσότεροι από 80.000 κάτοχοι αυτοκινήτων στην Αγγλία συμμετείχαν στην έρευνα Driver Power, προσφορά του Auto Express. Ως συνήθως το ποσοστό μετράται επί τοις εκατό και όσο μεγαλύτερο αυτό, τόσο καλύτερο το αυτοκίνητο.
Δείτε ακόμα: Ποια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι… εφιάλτες!
10. Honda CR-V (2012-2016): 92,72%
Λίγα θέματα με τα ηλεκτρικά και το κιβώτιο CVT ανέφεραν οι ιδιοκτήτες του ιαπωνικού SUV, το οποίο γενικότερα δεν μετατρέπει την χρήση του σε πρόβλημα.
9. Skoda Yeti (2009-2017): 92,86%
Δύο στα δύο για τα ηλεκτρικά, με τους κατόχους Yeti επίσης να αναφέρουν μικροπροβλήματα (καμένες λάμπες, αναμμένες δίχως λόγο λυχνίες κλπ). Από πλευράς κινητήρων, τόσο οι TDI όσο και οι TSI συγκεντρώνουν εξόχως θετικά σχόλια.
8. Toyota Prius (2009-2015): 93,17%
Δύσκολα θα βρει κανείς μείον στις αναφορές για το Prius. Κάποια μικροζητήματα στα γραφικά της οθόνης του ταμπλό, είναι από τα ελάχιστα που συναντά κανείς για μια από τις πιο επιτυχημένες σειρές υβριδικών της Ιστορίας.
7. Lexus RX (2009-2015): 93.57%
Από πλευράς αξιοπιστίας, το RX δεν εμφανίζει το παραμικρό. Οι ιδιοκτήτες του, ωστόσο, παραπονιούνται για την υψηλή κατανάλωση και κατεβάζουν τον μέσο όρο.
6. Mercedes E-Class (2009-2016): 93,65%
Λίγα ηλεκτρικά προβλήματα και εδώ, μαζί με πολύ υψηλό κόστος συντήρησης – ακόμα και με τα στάνταρ των premium μεγαλομεσαίων.
5. Volvo V40 (2012-Σήμερα): 93,65%
Ίδιο ποσοστό με την E-Class αλλά μία θέση παραπάνω, ελέω μεγαλύτερου χρονικού διαστήματος παρουσίας στην αγορά και χαμηλότερου κόστους συντήρησης.
Διαβάστε επίσης: Ποια αυτοκίνητα δεν αποχωρίζονται οι ιδιοκτήτες τους
4. Toyota Auris (2012-2018): 94,63%
Μια ανάσα από το βάθρο, το αυτοκίνητο που διαδέχθηκε και το διαδέχθηκε το Corolla. Κάποιοι συριγμοί από τα φρένα, που προέρχονται από υπέρμετρη φθορά των τακακιών, είναι τα μόνα που απασχολούν τους ιδιοκτήτες του ιαπωνικού best seller.
3. Toyota RAV4 (2012-2018): 95,48%
Παρόμοιας φύσεως ζήτημα με το Auris, αλλά σε μικρότερη συχνότητα. Εξ ου και η τρίτη θέση για τον γεννήτορα των SUV.
2. Lexus CT (2011-Σήμερα): 95,88%
Μπορεί να μην τα καταφέρνει καλά στον στίβο των πωλήσεων, όμως σε αυτόν της αξιοπιστίας η πρόταση της Lexus στα premium μικρομεσαία διαπρέπει. Λίγες αναφορές περί ηλεκτρικών και τίποτα άλλο.
- Lexus IS (2013-Σήμερα): 98,04%
Πρακτικά «αλεξίσφαιρο» το IS, για το οποίο τα παράπονα των ιδιοκτητών του θα λέγαμε ότι μετρώνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ως συνήθως, τα ηλεκτρικά είναι το περιεχόμενο στα «τικ» των αντίστοιχων κουτιών της έρευνας.