Μια φημολογία που είχε αναπτυχθεί το περασμένο καλοκαίρι και ήθελε τη Mazda να εξελίσσει πισωκίνητο σεντάν 350 ίππων, επικυρώνεται καθώς το μοντέλο αυτό θα είναι το επόμενο 6!
Διαβάστε επίσης: Υβριδικό το επόμενο Mazda MX-5
Σύμφωνα με το αμερικανικό Car and Driver οι Ιάπωνες αλλάζουν τη διάταξη και τη μετάδοση της κίνησης, ώστε να έρθουν πιο κοντά στην premium κατηγορία. BMW, Mercedes, Lexus και Genesis ακολουθούν όλες την πισωκίνητη οδό στα μεσαία τους μοντέλα, με τη Mazda να θέλει να μπει «σφήνα» στοχεύοντας πρωτίστως στις δυο τελευταίες. Η έκδοση παραγωγής θα αντλεί επιρροές από το Vision Coupe (φωτογραφίες του οποίου βλέπουμε), που παρουσιάστηκε στην Έκθεση του Τόκιο προ διετίας και άφησε το κοινό με το στόμα ανοιχτό. Το Vision Coupe αποτέλεσε την εξέλιξη του RX Vision, που έκανε πρεμιέρα το 2015, και συνέχισε να ρίχνει νερό στον μύλο της κουβέντας περί επιστροφής των περιστροφικών σπορ μοντέλων της Mazda.
Δείτε ακόμα: Έρχεται Mazda RX-9, αλλά δεν θα είναι RX
Υπεύθυνοι για αυτό θα είναι η ολοκαίνουργια πισωκίνητη πλατφόρμα που εξελίσσει η φίρμα από την Χιροσίμα, από κοινού με μια γενιά 3λιτρων εξακύλινδρων εν σειρά κινητήρων SKYACTIV-X και SKYACTIV-D. Κάτω από το καπό θα τοποθετηθεί -επίσης αρχικά- ο βενζινοκινητήρας που θα συνδυάζεται με ήπιο ή και plug-in υβριδικό σύστημα, απόδοσης 350 ίππων! Μάλιστα, σύμφωνα με παλαιότερα δημοσιεύματα του ιαπωνικού site Best Car, δεν θα είναι η μόνη καθώς η Toyota φέρεται να θέλει την εν λόγω αρχιτεκτονική για τα επόμενα Lexus IS και GS, ενώ δεν αποκλείεται και ένα νέο σπορ κουπέ κάτω από το RC, εν είδει πολυτελούς Supra!
Διαβάστε επίσης: Γιατί ο κινητήρας του Mazda RX-7 είναι καλύτερος από του RX-8; (+video)
Το ολοκαίνουργιο και ριζικά ανασχεδιασμένο 6 αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή το 2022.