H BMW είναι πανέτοιμη να επαναφέρει τα θρυλικά γράμματα «CSL», με μια πανίσχυρη και πισωκίνητη M4 που θέλει να αφήσει εποχή και να αποδειχθεί επάξια διάδοχος της εμβληματικής M3.
Τα πρωτότυπα δοκιμών γυρνούν συνεχώς στο Nurburgring, χαρίζοντάς μας ήδη τα πρώτα πλάνα από την κορυφαία M4. Σήμερα έχουμε και τις πρώτες πληροφορίες, μέσω Bimmerpost, για τη μετάδοση και την ισχύ της ελαφρωμένης Βαυαρής. Το comeback των CSL καταρχάς θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητο, εξέλιξη λογική αν κρίνουμε πως η φιλοσοφία των Coupe Sport Leichtbau περιστρέφεται γύρω από τη μείωση του βάρους. Στο ίδιο μοτίβο και η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα, ενώ ανάλογες τοποθετήσεις αναμένονται στο εσωτερικό με τα ανάλογα καθίσματα και πολλές επενδύσεις από carbon, στα πρότυπα της M5 CS.
Εμφανισιακά, οι αεροδυναμικές προσθήκες θα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Ο εμπρός προφυλακτήρας θα αποκτήσει την επιθετικότητα που ενδεχομένως λείπει από την απλή M4, με το έντονο splitter να «μακιγιάρει» την αμφιλεγόμενη μάσκα. Οι πλαϊνές ποδιές και ο μεγαλύτερος διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα δεν γίνεται να λείπουν, ούτε η αεροτομή στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ, αλλά ούτε και οι αεραγωγοί στο καπό.
Για κάτω από το καπό τώρα, το τοπίο ξεκαθαρίζει σιγά σιγά. Ο 3.0 twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος θα έχει δεδομένα μεγαλύτερη ισχύ από τα 510 άλογα της Competition, με το Bimmerpost να την τοποθετεί στους 540 ίππους. Οι πίσω τροχοί θα τους παραλαμβάνουν μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, δίχως να αναφέρεται πρόβλεψη για επιλογή 6τάχυτου χειροκίνητου. Η βάρους 1.725 κιλών πισωκίνητη M4 Competition θέλει 3,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, οπότε η ελαφρύτερη, ισχυρότερη και με πιο «βεντουζαριστά» ελαστικά CSL θα είναι αναμφίβολα ταχύτερη, πιθανόν κοντά στα 3,5 δλ. της τετρακίνητης M4 Competition. Αν επαληθευτούν οι πληροφορίες, τότε θα πρέπει να περιμένουμε την παρουσίαση της M4 CSL τέτοιο καιρό, σε ένα χρόνο από τώρα.