Το γεγονός της χρονιάς για το χώρο του αυτοκινήτου στη χώρα μας, είναι αδιαμφισβήτητα ο ερχομός της Tesla! Τα αυτοκίνητα που μέχρι πρότινος βλέπαμε σε video reviews, έπρεπε να τρέχουμε στο εξωτερικό για να τα οδηγήσουμε ή να επιλέξουμε τη λύση της ανεξάρτητης εισαγωγής για να τα φέρουμε Ελλάδα, πλέον αποτελούν επίσημα μέρος της ελληνικής αγοράς. Το κατάλληλο timing, μαζί με τις επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η απόκτηση Tesla πάντως, είναι το μικρότερο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει ο μελλοντικός κάτοχος.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνουν τα Tesla στην Ελλάδα και πότε έρχονται;
Τα προβλήματα ποιότητας αρχίζουν να γίνονται cult και δίνουν ατελείωτη τροφή για σχόλια, video και memes. Οι σχετικές έρευνες αναφέρουν ιστορικά χαμηλά, με τα μοντέλα του Elon Musk στον πάτο της κατάταξης. Αυτό που είναι περισσότερο εκπληκτικό πάντως, είναι οι δικαιολογίες που ακούν όσοι επιχειρούν να αποτανθούν στις υπηρεσίες after sales και τα συνεργεία της Tesla. Για παράδειγμα, σε ένα περιστατικό αποκόλλησης προφυλακτήρα ο υπάλληλος του λογιστηρίου, τεκμηρίωσε το γεγονός πως ξεκόλλησε κομμάτι του αμαξώματος από καινούργιο αυτοκίνητο, λέγοντας «ήταν θέλημα Θεού»! Ο Sam Choi έπεσε σε πιο ειλικρινή άνθρωπο, όμως το αποτέλεσμα κοινό: ταλαιπωρία.
Διαβάστε επίσης: Tesla έπεσε κομμάτια εν κινήσει (+video)
Ο Choi παρήγγειλε ένα Model Y, το οποίο παρέλαβε στις 13 Ιουνίου. Ακριβώς 2 μήνες μετά, η συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων που έχει προλάβει να γράψει, αφορούν το δρομολόγιο «σπίτι-συνεργείο» (γουρλίδικη μέρα το πήρε). Το μικρότερο SUV στην γκάμα της αμερικανικής εταιρίας, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα, μαστίζεται από μια σειρά προβλημάτων ποιότητας. Σημάδια και θαμπάδες στο χρώμα, ανισομερείς αρμοί, φτωχή συναρμολόγηση πάνελ μέσα-έξω, τριγμοί και λοιπά ενοχλητικά. Η Tesla γνωρίζει τα προβλήματα και τελευταία, ακολουθεί διαφορετική τακτική. Λέει στους αγοραστές πως είναι ενήμερη για τα θέματα και πως θα τα λύσει, μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Σε ελεύθερη μετάφραση: «πάρ’το εσύ και θα το φτιάξουμε».
Αν εντός 7 ημερών διαπιστωθούν σοβαρά κατασκευαστικά λάθη, ο ιδιοκτήτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση αυτοκινήτου ή τα λεφτά του πίσω. Εντελώς «τυχαία», όπως στην περίπτωση που εξετάζουμε, το συνεργείο κλείνει ραντεβού μετά το πέρας των 7 ημερών. Το Model Y του Choi είχε όλο το πακέτο (φάλτσα πάνελ, ελαττωματική βαφή κλπ). Μετά από 3 άκαρπες επισκέψεις στο συνεργείο, ένας μηχανικός τον έφερε αντιμέτωπο με την πικρή αλήθεια: «Έτσι κατασκευάστηκε το αμάξι, δεν φτιάχνει. Μάθε να ζεις με τα προβλήματά του ή πούλα το». Απλός και δωρικός.
Δείτε ακόμα: Tesla Model 3 βγάζει νερό από το πορτ μπαγκάζ
Ο ταλαίπωρος αγοραστής δεν προτίθεται να το πουλήσει, οπότε θα πρέπει μάλλον να συμβιβαστεί με τα ελαττώματα του αυτοκινήτου. Και ενδεχομένως, να κινηθεί νομικά εναντίον του κατασκευαστή.