H Hyundai Motor Company συνέχισε και φέτος να σημειώνει ανοδική κατάταξη στα Interbrand’s Best Global Brands 2021 Rankings, καταλαμβάνοντας την 35η θέση συνολικά και την 6η μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών. Εν αντιθέσει με άλλες ανταγωνιστικές και μη εταιρείες αυτοκινήτων που παρέμειναν σταθερές ή έπεσαν, η Hyundai ανέβηκε ακόμα μία θέση, με τη συνολική της αξία να αυξάνεται κατά +6,3%, στα 15,2 δισεκατομμύρια δολάρια, το 2021.
Η θετική αξιολόγηση της Interbrand βασίζεται στην πιο φιλική προς το περιβάλλον Hyundai, την εστίασή της στον εξηλεκτρισμό, τις λύσεις έξυπνης μετακίνησης, τη δέσμευσή της για ουδετερότητα άνθρακα έως το 2025 και στη δημιουργία πωλήσεων χωρίς φυσική παρουσία, ως προληπτικό μέτρο κατά του COVID-19.
Από την προηγούμενη αξιολόγηση της Interbrand, η Hyundai έχει διπλασιάσει τον αριθμό των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων της, πρωτοστατώντας και στην ανάπτυξη ενός οικοσυστήματος επαγγελματικών οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου, στην Κίνα και την Ευρώπη. Πρόσθετα η Hyundai λανσάρισε την πλατφόρμα Electric Global Modular Platform (E-GMP) και τη νέα αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μάρκα IONIQ.
Η Hyundai ξεκίνησε επίσης ένα έργο κατασκευής έξυπνης πόλης, όπου θα επιδείξει μελλοντικές συσκευές και υπηρεσίες έξυπνης κινητικότητας. Αυτός ο ανθρωποκεντρικός, φιλικός προς τη φύση θύλακας στοχεύει να χρησιμοποιήσει το Urban Air Mobility (UAM), τη ρομποτική και τα αυτόνομα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai για να αντιμετωπίσει ζητήματα αστικοποίησης, όπως η συμφόρηση και η ρύπανση. Μέχρι το 2028, η Hyundai σχεδιάζει να έχει ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο UAM βελτιστοποιημένο για αστική λειτουργία και προβλέπει την καθημερινή χρήση των αεροταξί μέχρι τη δεκαετία του 2030.