Τα hypercars έχουν αρχίσει να ξεφυτρώνουν από παντού. Εταιρίες που δεν τις ξέρει κανείς, ξαφνικά εμφανίζονται με αυτοκίνητα 1.000+ ίππων. Από τη στιγμή που μια startup μπορεί να λανσάρει hypercar, καταλαβαίνουμε ότι ένας μεγάλος κατασκευαστής -όπως η Peugeot– μπορεί να το κάνει ακόμα πιο εύκολα, λόγω κονδυλίων. Αλλά δεν το κάνει λόγω οργανογράμματος και εμπορικών προσανατολισμών. Οι Γάλλοι πάντως, «ψήνονται» να φέρουν το Le Mans στους δημόσιους δρόμους. Το μόνο που απαιτείται, είναι χρήμα.
Για την ακρίβεια πλούσιοι πελάτες, πρόθυμοι να πληρώσουν όσα ζητήσει η Peugeot. Αυτό δήλωσε η CEO της εταιρίας, Linda Jackson, όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο εξέλιξης παραγωγής του αγωνιστικού 9×8. Η Jackson όχι μόνο δεν απέκλεισε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, όπως θα περιμέναμε, αλλά δήλωσε πρόθυμη να το υλοποιήσει, με την προϋπόθεση ότι θα βρεθούν αγοραστές που θα δώσουν «λευκή επιταγή» στη φίρμα από το Πουασί. Όπερ εστί θα πληρώσουν, αλλά και θα περιμένουν, όσο χρειαστεί για να μετατραπεί σε road legal, το αυτοκίνητο που βρέθηκε να οδηγεί για ένα διάστημα το φετινό Le Mans (τελικά τερμάτισε 8ο).
Το 9×8 χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύνολο, αποτελούμενο από έναν twinturbo V6 2.6 λίτρων τοποθετημένο στο κέντρο και ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος βρίσκεται στον εμπρός άξονα. O βενζινοκινητήρας παράγει 680 ίππους και συνδυάζεται με τους 272 του ηλεκτρικού μοτέρ, για μια συνολική απόδοση 952 ίππων. Ισχύς, ωστόσο, που τοποθετείται σε αυτό το επίπεδο λόγω περιορισμών στους κανονισμούς. Αν το γαλλικό hypercar έμπαινε στην παραγωγή, θα απελευθερωνόταν από τα γραφειοκρατικά δεσμά του πρωταθλήματος WEC (World Endurance Championship) και κατά πάσα βεβαιότητα θα ξεπερνούσε τα 1.000 άλογα. Το βάρος προφανώς θα ανέβαινε από τα 1.029 κιλά του αγωνιστικού, καθώς θα χρειαζόταν ηχομόνωση και κάποιες ανέσεις, όμως ακόμα και στα 1.500 κιλά να έφτανε η αναλογία κιλών ανά ίππο θα διαμορφωνόταν στο εκπληκτικό 1,5!
Όλα τα ανωτέρω «αν» και «θα» δεν αποκλείεται να γίνουν πραγματικότητα, αλλά είπαμε: μόνο αν βρεθούν αγοραστές πρόθυμοι, να πληρώσουν εκατομμύρια για ένα Peugeot 1.000 ίππων.