H BMW Σειρά 7 από την πρώτη γενιά της που εμφανίστηκε το 1977 έως την τωρινή 6η γενιά που παρουσιάστηκε το 2015, συγκεντρώνει όλη την τεχνολογία της BMW και αποτελεί πάντα ένα κορυφαίο αυτοκίνητο. Ακόμα και οι πιο παλιές συνεχίζουν να εκπέμπουν κύρος και μια διαχρονική πολυτέλεια, αποτελώντας πόλο έλξης και θαυμασμού.
Δείτε ακόμα: Ο οδηγός-ντροπή των BMW (+video)
Χαρακτηριστικά που ισχύουν και για τη δεύτερης γενιάς BMW Σειρά 7 που κατασκευάστηκε μεταξύ 1986 έως 1994 και ξεχώρισε για την πολυτέλεια, τις πληθωρικές διαστάσεις (μήκος 4.910 χλστ. ή 5.029 χλστ. με το μακρύ μεταξόνιο) και τους μεγάλους κινητήρες, με κορυφαίο τον V12 των 5.0 λτ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή BMW X1 sDrive16d 1.5 λτ. 116 PS
Ένα μοναδικό αντίτυπο της BMW Σειράς 7 (E32), του 1992, η οποία έχει διατηρηθεί σαν καινούργια μέχρι σήμερα, είναι αυτή που βλέπετε. Η λευκή 7άρα παραγγέλθηκε και πληρώθηκε σε γερμανική αντιπροσωπεία από έναν πελάτη στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ωστόσο, ο πολύ άτυχος ιδιοκτήτης της δεν πρόλαβε να τη δει καθόλου, αφού απεβίωσε πριν παραλάβει το αυτοκίνητο. Για 23 χρόνια ο ντίλερ της BMW κρατούσε το αυτοκίνητο σε γκαράζ, στην περίπτωση που το αναζητούσε κάποιος από την οικογένεια του αποθανόντος. Αυτό όμως ποτέ δεν συνέβη. Το 2015 έγινε σέρβις και πέρασε από το Γερμανικό ΚΤΕΟ, κάνοντας τα πρώτα της 482 μίλια (776 χλστ.). Έκτοτε αυτή η 740i βρίσκεται στα χέρια της εμπορίας από την Πολωνία, που τη φύλαξε σε ξηρό και ζεστό μέρος. Η μεγάλη BMW έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση, ενώ ακόμα φοράει τα εργοστασιακά λάστιχα Pirelli P6000.
Δείτε ακόμα: Ολόφρεσκια BMW 320i του ’91 με 14.000 χλμ.
Πληροφοριακά την κίνησή της αναλαμβάνει το V8 4.0 λτ. μηχανικό σύνολο των 286 ίππων και 400 Nm ροπής, συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Το μακρύ σεντάν των 1.790 κιλών επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ. και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 240 χλμ./ώρα.
Η εμπορία που την έχει την πουλά στην τιμή των 125.000 ζλότι (28.140 ευρώ).