Το όνομα της Daihatsu είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα οικονομικά μικρά και αξιόπιστα αυτοκίνητα, όπως επίσης και με τα εκτός δρόμου. Μοντέλα όπως τα Cuore, Sirion, Copen και Terios ήταν πιο γνωστά τα τελευταία χρόνια πριν αποσυρθεί η ιαπωνική φίρμα από την Ευρώπη (στις 31 Ιανουαρίου του 2013). Παλαιότερα υπήρχαν τα Move, Applause, Charade και τα εκτός δρόμου Feroza ή Rocky.
Η υπάρχουσα γκάμα της η οποία είναι διαθέσιμη στην Ιαπωνία και σε κάποιες ασιατικές χώρες αποτελείται από μικρά αυτοκίνητα (kei cars) και κυρίως μίνι MPV, ενώ μεταξύ αυτών ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το σύγχρονο Rocky. Με το παλιό ομώνυμο μοντέλο δεν έχει καμία απολύτως ομοιότητα, ενώ θα μπορούσε να αποτελεί το διάδοχο του τελευταίου Terios που λανσαρίστηκε στην Ευρώπη και ήταν πολύ δημοφιλές στην Ελλάδα. Ο σχεδιασμός, οι διαστάσεις και το γενικότερο προφίλ του θυμίζουν το Terios σε πιο σύγχρονη μορφή, με εκδόσεις 2WD/4WD και υβριδική τεχνολογία.

Το υπάρχον Rocky εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2019 (παράλληλα με το Toyota Raize), ωστόσο παραμένει σύγχρονο σε εμφάνιση και τεχνολογίες. Με τόση μεγάλη ζήτηση που σημειώνει η κατηγορία των B-SUV όπου θα τοποθετούνταν και το ισχυρό όνομα της Daihatsu στα εκτός δρόμου και σε αξιοπιστία, το νέο Rocky θα είχε μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη και στη χώρα μας. Το ελκυστικό σε σχεδιασμό αμάξωμά του διακρίνεται εξωτερικά από τη μεγάλη εξαγωνική μάσκα και τις αρκετές γωνίες που τονίσουν το off road παρουσιαστικό του. Επίσης, με μήκος 3.995 χλστ., πλάτος 1.695 χλστ., ύψος 1.620 χλστ., μεταξόνιο 2.525 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 185 χλστ., διαφέρει ελάχιστα από το τελευταίο Terios στην Ευρώπη (4.065×1.695×1.705 και 2.580 χλστ. αντίστοιχα).
Σύγχρονος εμφανίζεται και ο θάλαμος των επιβατών του νέου Daihatsu Rocky, όπου η ψηφιακότητα έχει συνδυαστεί αρμονικά με τα φυσικά χειριστήρια. Ξεχωρίζουν το σπορτίφ τριάκτινο τιμόνι, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας και οι αρκετές ακμές στο ταμπλό. Έμφαση έχει δώσει η Daihatsu στην πρακτικότητα και στους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες και αποσκευές, αφού το πορτ μπαγκάζ φτάνει έως τα 449 λίτρα μαζί με τη θήκη κάτω από το δάπεδο.
Για την κίνηση του νέου Daihatsu Rocky υπάρχουν τρεις επιλογές, όλες με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το 2WD με το αρχικό 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 1.2 λτ. έχει μέγιστη ισχύ 87 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 113 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Το υβριδικό 1.200άρι esmart Hybrid φτάνει συνδυαστικά τους 106 ίππους και τα 170 Nm ροπής, εκ των οποίων τα 82 άλογα και 105 Nm προέρχονται από το βενζινοκινητήρα. To 4WD εφοδιάζεται με 3κύλινδρο 1.000άρι turbo μοτέρ, απόδοσης 98 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 140 Νm στις 2.400-4.000 σ.α.λ.
Από πλευράς τιμών, το βασικό 2κίνητο 1.2 λτ. ξεκινά από 1.761.100 γιεν (10.270 ευρώ) και το 1.0 Turbo 4WD από 2.039.400 γιεν (11.890 ευρώ), ενώ το υβριδικό πωλείται από 2.216.500 γιεν (12.920 ευρώ). Αν ποτέ ερχόταν στην Ευρώπη δεν θα είχε σίγουρα αυτές τις τιμές, παρόλα αυτά θα βρίσκονταν στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Για να έχουμε μια σύγκριση τιμών, το λίγο μεγαλύτερο Yaris Cross 1.5 λτ. 120 PS CVT ξεκινά στην Ιαπωνία από 2.046.000 γιεν (11.930 ευρώ) και το 1.5 Hybrid 116 PS από 2.433.200 ευρώ (14.190 ευρώ).












































