H νέα Σειρά 1 ξίνισε αρκετά στους φίλους της BMW, ελέω μετάβασης στην κίνηση μπροστά. Η τετρακίνητη Μ135i xDrive λείανε κάπως τις αντιδράσεις, όμως η πισωκίνηση θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ για σπορ μοντέλο της βαυαρικής φίρμας. Η επερχόμενη M2, αναμένεται να λειτουργήσει ως βάλσαμο.
Οι Βαυαροί είχαν αποσαφηνίσει προ τριετίας, πως Σειρά 2 θα συνεχίσει να είναι πισωκίνητη. Το πώς θα γίνει αυτό, τη στιγμή που η πλατφόρμα της Σειράς 1 υποστηρίζει μέχρι τετρακίνηση, παραμένει άγνωστο. Πηγές από το Μόναχο αναφέρουν πως η νέα 2άρα θα αποστασιοποιηθεί πλήρως μηχανικά από τις χάτσμπακ και Gran Coupe εκδόσεις, βασιζόμενη στο πάτωμα που μοιράζονται οι Z4 και Toyota Supra. Κάτω από το καπό θα πάρει θέση ο 3.0λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος, που γνωρίσαμε στις νέες X3 και X4 M και θα αποτελέσει την καρδιά των νέων M3/M4.
Δείτε ακόμα: BMW M340d xDrive με 700 Nm και 5,3 λίτρα/100 χλμ.
Στις κορυφαίες εκδόσεις των SUV, ο S58 αποδίδει από 480 έως 510 ίππους. Μια προσφορά απόδοσης που αναμένεται να διατηρηθεί στις επερχόμενες M3 και M4. Για τη M2, το Μόναχο αφήνει να εννοηθεί πως o οδηγός θα έχει στη διάθεσή του ελαφρώς λιγότερο γκάζι, τουλάχιστον για την κανονική έκδοση. Τουλάχιστον 420 άλογα για αυτή, με την Performance να ανεβαίνει ενδεχομένως στα 460-480.
Μάλιστα, η BMW είναι αποφασισμένη να μην αφήσει μόνη της τη Mercedes και τη CLA 45 S των 421 ίππων, ετοιμάζοντας τη M2 Gran Coupe και απόδοση ανάλογης της πισωκίνητης M2. Με λίγα λόγια, η κορυφαία Gran Coupe θα είναι τετρακίνητη με επίσης τουλάχιστον 420 άλογα. Οπότε έχουμε να περιμένουμε πολύ δυνατό «εμφύλιο» με τη Στουτγκάρδη. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα υπολογίζεται στα 3,9 δλ. και η τελική στα 280 ηλεκτρονικά περιοριζόμενα χλμ./ώρα, τουλάχιστον σύμφωνα με το βρετανικό Autocar που μας παρέχει και τα πολύ πειστικά renderings.
Διαβάστε επίσης: Πώς κατασκευαζόταν η BMW Σειρά 3 Ε30 (+video)
Περιμένουμε τις κορυφαίες εκδόσεις της Σειράς 2, κάποια στιγμή στο 2022.