Θα θυμάστε τις εντυπωσιακές εικόνες των απέραντων εκτάσεων, στις οποίες βρίσκονται τα αυτοκίνητα που η VW αναγκάστηκε να αγοράσει από τους ιδιοκτήτες τους, ελέω Dieselgate. Τώρα μαθαίνουμε και την ζοφερή κατάληξη ορισμένων εξ αυτών.
Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Wirtschaftswoche, 102.000 κομμάτια οδηγήθηκαν στην πρέσα καθώς δεν ήταν δυνατή η συμμόρφωση των κινητήρων τους με τα σύγχρονα στάνταρ εκπομπών ρύπων. Αντίθετα, 261.000 μοντέλα του VW Group κατόρθωσαν να γλιτώσουν τα χειρότερα και επανακυκλοφορούν στην αγορά, αυτή τη φορά ως μεταχειρισμένα. Η μοίρα περίπου 40.000 αυτοκινήτων δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, όμως το πιθανότερο είναι πως η πλειοψηφία τους θα βρεθεί στις σιαγόνες του καταστροφέα μετάλλων.
Δείτε ακόμα: Στην κορυφή των πωλήσεων το Volkswagen T-Roc
Σύμφωνα με την VW, οι επιδιορθώσεις στα καταστραφέντα αυτοκίνητα κρίθηκαν ασύμφορες, είτε λόγω κινητήρα, είτε λόγω ηλικίας ή χιλιομέτρων. Η παραμονή τους στις μάντρες θα επιβάρυνε τον προϋπολογισμό και από την στιγμή που οι Η.Π.Α. απαγόρευσαν την εξαγωγή τους ή την αποσυναρμολόγησή τους σε ανταλλακτικά, το μέλλον τους σφραγίστηκε. Κατά συνέπεια δεν μιλάμε για επιλογή του Γερμανού κατασκευαστή, αλλά για εξαναγκασμό λόγω της αμερικανικής νομοθεσίας.
Διαβάστε επίσης: VW Amarok ρίχνει… καρότσες σε Golf GTI Performance
Η VW μάλιστα υποστηρίζει -και μεταξύ μας, έχει δίκιο- πως στους δρόμους των Η.Π.Α. κυκλοφορούν πολύ παλαιότερα και πολλαπλά ρυπογόνα αυτοκίνητα από αυτά που εξαναγκάστηκε να καταστρέψει. Κατά τους ίδιους, οι αμερικανικές αρχές επέδειξαν ρεβανσισμό για την υπόθεση Dieselgate, αφήνοντας την λύση της πρέσας ως μονόδρομο.