Διάφορα νέα
Για να χωρέσεις στην ίδια πρόταση τις Ferrari, Hyundai και Toyota, θα πρέπει να είσαι ευφάνταστος – τουλάχιστον όταν μιλάς για αυτοκίνητα παραγωγής, καθώς στους αγώνες Τoyota και Ferrari παλεύουν κάθε χρόνο στο Le Mans (νικητές για δεύτερη σερί χρονιά οι Ιταλοί). Οι εξελίξεις στον εξοπλισμό και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όμως, καταφέρνουν να βάζουν δίπλα-δίπλα […]
Χρόνια και καιροί έχουν περάσει από όταν η Mitsubishi έβγαζε Lancer Evo. Στις 10 γενιές σταμάτησε η απογραφή των «Τριών Διαμαντιών», με την 11η να εναπόκειται σε SUV μετενσάρκωση και το Outlander ως «δοχείο» αυτής. Παρόλα αυτά, τα όνειρα είναι δωρεάν και δεν εμπίπτουν σε εταιρικούς προγραμματισμούς. Τελευταία φορά που το είδαμε να βγαίνει από […]
Η Hyundai και η Healthy Seas έχουν ξεκινήσει μια μεγάλη επιχείρηση καθαρισμού των ακτών της δυτικής Ελλάδας, στοχεύοντας σε εγκαταλελειμμένα ιχθυοτροφεία. Θα εργαστούν μαζί για την καταπολέμηση της θαλάσσιας ρύπανσης, την αποκατάσταση των θαλάσσιων οικοσυστημάτων και την προώθηση μιας κυκλικής οικονομίας μέσω μιας σειράς παγκόσμιων καθαρισμών και εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. […]
Το νέο Ford Puma με τις αλλαγές στον εξωτερικό σχεδιασμό, το εντελώς νέο εσωτερικό και τις μεγαλύτερες οθόνες στο ταμπλό, έφτασε στην Ελλάδα και βρίσκεται στις Εκθέσεις της Ford. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το δουν από κοντά και να μάθουν για τις εκδόσεις που διατίθεται, σχετικά με τους εξοπλισμούς και με τους κινητήρες βενζίνης 1.0 EcoBoost Hybrid με […]
Έχουν που έχουν τον καημό τους οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τους χρόνους φόρτισης, την εύρεση ταχυφορτιστών και τον προγραμματισμό διαδρομών βάσει μπαταρίας, έχουν και τους «έξυπνους» να καταλαμβάνουν θέσεις φόρτισης. Παράδειγμα προς αποφυγή ο κάτοχος ενός Ford Ranger Raptor, που το «μετέτρεψε» σε EV για να παρκάρει. Η εικόνα θα μπορούσε να ανήκει σε […]
Η παρουσίαση του νέου Fiat Grande Panda έφερε νέα, ηλεκτρικά ήθη και έθιμα για το ιταλικό μικρό – το οποίο πλέον δεν είναι και τόσο μικρό, καθώς το μήκος του αγγίζει τα 4 μέτρα. Ο περισσότερος κόσμος μπορεί να νομίζει πως EV Panda κάνει τώρα την πρώτη του εμφάνιση, αλλά η πραγματικότητα είναι πως κάτι […]
Τις προηγούμενες μέρες είδαμε σοκαρισμένοι ένα Koenigsegg Jesko να τυλίγεται στις φλόγες, στην Αττική Οδό. Το σουηδικό hypercar ήρθε στη χώρα μας, στα πλαίσια του «6to6 Europe Tour 2024», αλλά δεν προλάβαμε να το χαρούμε. Ούτε εμείς, αλλά κυρίως ούτε ο ιδιοκτήτης του. Για αδιευκρίνιστους λόγους, το Jesko άρπαξε φωτιά από το πουθενά και καταστράφηκε […]
Η Mercedes E-Class αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα της κατηγορίας των μεγάλων πολυτελών μοντέλων, μετρώντας σχεδόν 4 δεκαετίες και 5 γενιές. Η αρχή έγινε το 1984 με τη θρυλική W124, η οποία ξεπέρασε σε παραγωγή τις 2,5 εκατομμύρια μονάδες, έως το Μάρτιο του 1997 που κατασκευάστηκε η τελευταία κάμπριο (η σεντάν είχε σταματήσει από το 1995). Ακόμα και […]
Οι 30-35 ετών και άνω θα θυμούνται τις χρυσές εποχές των Daewoo, όταν τα Matiz, Lanos και Nubira (κυρίως τα δυο πρώτα) συναγωνιζόντουσαν με τα Hyundai Atos, Accent και Lantra για το ποιο θα πλημμύριζε περισσότερο τους ελληνικούς δρόμους. Τα Espero και Nexia ενδεχομένως να μην έρχονται τόσο αυτόματα στη μνήμη, αλλά είχαν κι αυτά […]
Το μακρινό πλέον 1989, η Mazda αναβίωσε την κατηγορία των διθέσιων roadster με την παρουσίαση του MX-5 (Miata για τις Η.Π.Α.), το οποίο έχει φτάσει αισίως στην τέταρτη γενιά του. Παρά τα πολλά χρόνια που πέρασαν από τότε, το νέο μοντέλο διατηρεί την φιλοσοφία του αρχικού, όπως ελαφριά κατασκευή, ατμοσφαιρικός κινητήρας, μικρές διαστάσεις, υφασμάτινη οροφή, […]
Προ των πυλών βρίσκεται το νέο Nissan Qashqai με τις σημαντικές αναβαθμίσεις στο αμάξωμα, στο εσωτερικό και σε τεχνολογίες, για το οποίο ανακοινώθηκαν οι αρχικές τιμές του ανά έκδοση κινητήρα. Πληροφοριακά, με το αρχικό μοτέρ 1.3 140 PS Mild Hybrid εκκινεί από τις 29.990 ευρώ, με το 1.3 158 PS X-Tronic Mild Hybrid στοιχίζει από […]
H Toyota κάνει πιο προσιτό το νέο C-HR με την προσθήκη της νέας εισαγωγικής έκδοσης C-ENTER, η οποία παρόλα αυτά δεν εμφανίζει καμία έλλειψη από πλευράς εξοπλισμού. Συγκεκριμένα εκκινεί από τις 28.300 ευρώ και είναι 1.000 ευρώ φθηνότερο από την αμέσως επόμενη έκδοση C-ULT των 29.300 ευρώ. Το νέο C-HR C-ENTER διατίθεται με τον εξής […]