Διάφορα νέα
Η Koenigsegg είναι πασίγνωστη για τα αυτοκίνητα με τις χιλιάδες άλογα, τους κτηνώδεις V8 και τα ρεκόρ ταχύτητας. Εξίσου γνωστή, όμως, είναι και για το πόσο ψάχνεται με την τεχνολογία και τους πειραματισμούς. Πριν δυο χρόνια, ας πούμε, παρουσίασε το Gemera. Ένα plug-in υβριδικό, τρικύλινδρο και οικογενειακό hypercar (hyper gt, ορθότερα), με συνολικά 1.724 ίππους, […]
Μεγάλη κουβέντα το ποιος κατασκευάζει τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ακόμα μεγαλύτερη η τεκμηρίωση κάποιας άποψης. To Consumer Reports αναλαμβάνει κάθε χρόνο το δύσκολο έργο της κατάταξης των αυτοκινητοβιομηχανιών, βασιζόμενο τόσο στις δικές του δοκιμές όσο και στα δεδομένα ερευνών που διενεργεί, αντλώντας feedback από κατόχους οχημάτων. Το CR δοκίμασε περίπου 50 EVs τον περασμένο χρόνο, […]
Τα ηλεκτρικά έχουν αποδείξει επανειλημμένως ότι μπορούν να στρίψουν υπό πίεση. Το VW ID.7 έρχεται να πιστοποιήσει το «μπαίνειν» των EVs, έστω κι αν θα μπορούσε να τα πάει ακόμα καλύτερα στο τεστ αποφυγής ταράνδου. Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW έπεσε στα χέρια του km77.com, το οποίο έσπευσε να εξετάσει το πόσο αποτελεσματικά διαχειρίζεται τις […]
Η παρουσίαση των νέων A5 και A5 Avant δεν σήμανε μόνο το τέλος του A4, έπειτα από 30 χρόνια πορείας. Αποτέλεσε το «βουλοκέρι» μιας απόφασης, την οποία η Audi διαμήνυε εδώ και 2-3 χρόνια: την κατάργηση των κουπέ και κάμπριο από τη γκάμα της. Το νέο A5, που παίρνει τη θέση του A4, διατίθεται μόνο […]
Το ζέσταμα του κινητήρα είναι μια διαδικασία, με την οποία δεν είναι εξοικειωμένα τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Τουλάχιστον όχι στο βαθμό που είναι τα παλιότερα. Πλέον μπορείς να μπεις, να βάλεις μπροστά και να φύγεις δίχως να περιμένεις – εκτός κι αν οδηγείς το Mercedes-AMG One. Το γερμανικό hypercar δεν είναι ένα συνηθισμένο τετράτροχο, από όπου […]
Ένας με έναν οι κατασκευαστές αλλάζουν γνώμη για τα ηλεκτρικά, παραδεχόμενοι ότι έκαναν λάθος όταν έλεγαν για πλήρη μεταστροφή στην ηλεκτροκίνηση, αμιγώς EV γκάμες και τα σχετικά. Η Ford είναι ο πιο πρόσφατος στις αλλαγές ρότας, αναγνωρίζοντας πως οι στόχοι που έθεσε πριν λίγα χρόνια παραήταν αισιόδοξοι. Ο CΟO του τμήματος Model E του «Μπλε […]
Μια από τις χειρότερες -ενδεχομένως η χείριστη- καταστάσεις που μπορεί να βρεθεί ένας οδηγός, είναι να πατήσει το πεντάλ του φρένου και το αυτοκίνητο να μην επιβραδύνει. Όσο περισσότερα τα χιλιόμετρα και δύσκολη η διαδρομή, τόσο μεγαλύτερος ο τρόμος. Πώς είναι να σου τυχαίνει κάτι τέτοιο στην πιο επικίνδυνη πίστα του κόσμου, γύρω στα 200 […]
Τα νέα αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή και «φορτωμένα» με εξοπλισμό και τεχνολογίες από ποτέ άλλοτε. Πριν από μια δεκαετία για παράδειγμα υπήρχαν μοντέλα με δύο αερόσακους και τα άκρως απαραίτητα στοιχεία ανέσεων, ενώ τώρα ακόμα και τα μίνι αμάξια στις αρχικές τους εκδόσεις, είναι εξοπλισμένα με ένα σωστό συστήματα ασφαλείας, ανέσεων, υποβοήθησης του οδηγού κ.λπ. […]
Τελευταία φορά που είδαμε Celica, ήταν 15 χρόνια πίσω. Το 2006 έπεσαν οι τίτλοι τέλους και έκτοτε οι φήμες για αναβίωση δεν σταμάτησαν να κυκλοφορούν. Πολλοί θεώρησαν πως με το GT86 (από την επόμενη γενιά «GR86») οι Ιάπωνες πρακτικά ανέστησαν το πνεύμα της Celica – αλλά όχι το όνομα. Πλέον, όμως, δεδηλωμένα δείχνουν ξεκάθαρα διάθεση […]
Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο το Cybertruck καταφέρνει να βρίσκεται συνεχώς στην επικαιρότητα. Μα θα είναι κάποιο video που τα βρίσκει «μπαστούνια» εκτός δρόμου, μια κάποια είδηση για βλάβη, μα κάποια βελτιωτική πρόταση, το pick up της Tesla μένει στον «αφρό». Όχι πάντα για καλό λόγο, αλλά όπως λένε και οι Αμερικανοί δεν […]
Τα τελευταία χρόνια, και με την οδηγική λαιμητόμο που ακούει στο όνομα «αυτόνομη οδήγηση» να πλανάται πάνω από την πραγματική διαδικασία χειρισμού του αυτοκινήτου, έχει ανοίξει μεγάλη συζήτηση σχετικά με την παρουσία των ηλεκτρονικών συστημάτων. Οι υποστηρικτές δηλώνουν πως συνδράμουν το έργο του οδηγού και τον κρατούν ασφαλή, με τους επικριτές να διατρανώνουν πως πρακτικά…οδηγούν […]
Το νέο πολυτελές SUV της Honda, το ZR-V διαθέτει εκλεπτυσμένο στυλ, υψηλής ποιότητας εσωτερικό και ένα ολοκληρωμένο οδηγικό προφίλ που συνδυάζει άνεση με δυναμικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Διατίθεται αποκλειστικά με 2λιτρο υβριδικό σύνολο και σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Elegance (από 43.500 ευρώ), Sport (από 46.500 ευρώ) και Advance (από 49.700 ευρώ). Το εικονιζόμενο […]