Ορόσημο 1,5 εκατομμυρίων χρηστών Kia Connect

Το Kia Connect έφτασε το ορόσημο του 1,5 εκατομμυρίου ενεργών χρηστών προσφέροντας μια εκτεταμένη σειρά λειτουργιών που έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες των χρηστών. Υπηρεσίες όπως ο απομακρυσμένος έλεγχος κατάστασης οχήματος, ο διαγνωστικός έλεγχος οχήματος και η εύρεση αυτοκινήτου κατατάσσονται μεταξύ αυτών που χρησιμοποιούνται πιο πολύ. Άλλες λειτουργίες περιλαμβάνουν απομακρυσμένες υπηρεσίες που επιτρέπουν τον έλεγχο λειτουργιών του οχήματος όπως η φόρτιση, ο κλιματισμός και οι κλειδαριές μέσω της εφαρμογής, ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και απρόσκοπτη ενσωμάτωση με έξυπνες υποδομές που βελτιώνουν την ασφάλεια και πληρωμές στο αυτοκίνητο μέσω της πληρωμής InCar.

Το 2024 ήταν κομβικό έτος στην εξέλιξη του Kia Connect. Τον Ιανουάριο του 2024, η Kia συνεργάστηκε με την 4screen για να βελτιώσει τη συνδεσιμότητα στο αυτοκίνητο. Αυτή η συνεργασία έφερε μια πλατφόρμα σε πραγματικό χρόνο στα μοντέλα της Kia, δίνοντας στους οδηγούς πρόσβαση σε υπηρεσίες που βασίζονται στην τοποθεσία και εξατομικευμένες προσφορές απευθείας στις οθόνες πλοήγησής τους. Η Kia προσφέρει μια πιο βολική και εξαιρετικά εξατομικευμένη εμπειρία οδήγησης, επιτρέποντας στους οδηγούς να αλληλεπιδρούν με επώνυμα pins που προσφέρουν λεπτομέρειες σχετικά με κοντινούς σταθμούς φόρτισης, εστιατόρια και εκπτώσεις.

Τον Απρίλιο, η Kia  συνεργάστηκε με το ολλανδικό υπουργείο για τη βελτίωση των εφαρμογών έξυπνης κινητικότητας και  συνδεσιμότητας (V2X). Αυτή η συνεργασία είχε ως αποτέλεσμα την ενοποίηση των οχημάτων με την ολλανδική κυκλοφοριακή υποδομή για την υποστήριξη της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας της κυκλοφορίας. Με αυτή την κίνηση, η εταιρεία έγινε η πρώτη στην Ευρώπη που εισήγαγε τη λειτουργία Emergency Vehicle Approaching Alert, η οποία παρέχει στους οδηγούς δεδομένα τροχαίων ατυχημάτων σε πραγματικό χρόνο και ειδοποιήσεις ασθενοφόρων. Τον Σεπτέμβριο, μια συνεργασία με την Geotab επέκτεινε την εμβέλεια της Kia σε λύσεις διαχείρισης στόλου. Αυτή η συνεργασία στοχεύει να προσφέρει λειτουργική αποτελεσματικότητα και ασφάλεια για τη σειρά Platform Beyond Vehicle (PBV) της εταιρείας.

Τα μοντέλα της Kia έλαβαν επίσης μια ολοκληρωμένη ενημέρωση over-the-air (OTA) που παρείχε σημαντικές βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της ροής μουσικής SoundCloud, ενός EV Route Planner με χωριστή οθόνη για βελτιωμένες πληροφορίες φόρτισης και υποστήριξη κλιματισμού μπαταρίας μέσω φωνητικών εντολών. Το EV3 ξεχωρίζει ως το πρώτο μοντέλο  που συνδυάζει τα προηγμένα χαρακτηριστικά του Kia Connect. Εξοπλισμένο με λειτουργικότητα CCS και με ενσωματωμένες τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις λογισμικού της Kia, το EV3 δείχνει πώς η προηγμένη τεχνολογία οχημάτων και οι συνδεδεμένες υπηρεσίες μπορούν να συνδυαστούν με την επόμενη ενημέρωση, η οποία θα περιλαμβάνει video streaming, Kia AI assistant για αναγνώριση φωνής και in-car karaoke. Τον Οκτώβριο, η Kia ξεκίνησε το In-Car Payment σε συνεργασία με την Parkopedia. Αυτό το σύστημα έκανε το ντεμπούτο του με το Kia EV3 και επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν, να κάνουν κράτηση και να πληρώνουν για θέσεις στάθμευσης απευθείας μέσω της οθόνης αφής του αυτοκινήτου τους ή της εφαρμογής Kia Connect.

Get it on Google Play Download on the App Store