Το Euro 7 έχει σπείρει τον πανικό στις χαμηλότερες κατηγορίες των αυτοκινητοβιομηχανιών, ιδίως στα σουπερμίνι, καθώς –αν περάσει, γιατί προς το παρόν υπάρχει σθεναρή αντίσταση– αναμένεται να επιφέρει πολύ μεγάλες αυξήσεις στα κόστη παραγωγής, που αναμενόμενα θα μετακυλήσουν στον καταναλωτή. Skoda και VW έχουν ήδη εκφράσει φόβους μέχρι για αφανισμό ολόκληρου του segment, ωστόσο η Opel διατηρεί τις επιφυλάξεις της.
Ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της γερμανικής εταιρίας μίλησε στο βρετανικό Autocar, αναφορικά με το μέλλον του Corsa. Σε αντίθεση λοιπόν με εκείνο του VW Polo ή του Skoda Fabia, εδώ έχουμε επιβεβαίωση για τουλάχιστον ακόμα μια γενιά. Το Corsa δηλαδή θα λανσαριστεί και ως MK7 όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης για το σημερινό, 6ης γενιάς, που παρουσιάστηκε το 2019. Μια επιτυχία για την Opel, όπως έχουν έρθει τα πράγματα στην κατηγορία, η οποία εν πολλοίς οφείλεται στις οικονομίες κλίμακας και τις κοινές πλατφόρμες της Stellantis.
Ο Adams είπε χαρακτηριστικά πως «η Stellantis δίνει σε όλους μιάμιση εργαλειοθήκη και αφήνει κάθε εταιρία να βάλει τις δικές της πινελιές. Είμαστε τυχεροί με τις οικονομίες κλίμακας καθώς αφενός μπορούμε να κάνουμε πράγματα που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές, αφετέρου να καλύπτουμε εσωτερικές ανάγκες παραγωγικής δυναμικής». Με βάση αυτή τη φιλοσοφία θα εξελιχθεί το επόμενο Corsa, πάνω στην πλατφόρμα Small STLA. Ακόμα σημαντικότερα για τα σουπερμίνι, δεν θα είναι μόνο του.
Η Stellantis σχεδιάζει τετραπλό χτύπημα στην κατηγορία, καθώς πέρα από τα νέα Corsa και 208 περιμένουμε τόσο το ολοκαίνουργιο Lancia Ypsilon, όσο και την επιστροφή του Fiat Punto! Το τελευταίο έχει «κλειδώσει» ως λανσάρισμα, αλλά ακόμα δεν έχει επικυρωθεί το όνομα του μοντέλου.