Η βρετανική MG ήταν για δεκαετίες γνωστή για τα σπορ και πολυτελή της αυτοκίνητα, με πιο σύγχρονο το roadster MGF που παρουσιάστηκε το 1993 και το MG TF του 2002, που έμεινε στην παραγωγή έως το 2011. Παράλληλα υπήρξαν και Rover με τα σήματα της MG, όπως ήταν τα ZR (Rover 25), ZS (Rover 45) και ZT (Rover 75). Μετά την κατάρρευση του MG Rover Group το 2005, η Κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nanjing Automobile αγόρασε το εργοστάσιο της MG στη Μ. Βρετανία, ενώ το 2007 εξαγοράστηκε από τη SAIC Motor, στην οποία ανήκει μέχρι σήμερα η MG.
Έκτοτε έχουν παρουσιαστεί αρκετά νέα MG (5θυρα, στέισον βάγκον, σεντάν και SUV). Ορισμένα διατίθενται στην Ευρώπη και πλέον ξεκινούν το λανσάρισμά τους στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη. Το κοινό μπορεί να δει τα νέα MG στην ιστοσελίδα της εταιρίας (mgmotor.gr) και να μάθει τις πρώτες πληροφορίες για αυτά. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές, ωστόσο δεν θα αργήσουν να γίνουν γνωστές.
MG4
Από τα πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά νέα αυτοκίνητα της MG, είναι το αμιγώς ηλεκτρικό χάτσμπακ MG4. Το αμάξωμά του με το σφηνοειδές εμπρός άκρο και τη δυναμική αισθητική γενικότερα έχει μήκος 4.287 χλστ., πλάτος 1.836 χλστ., ύψος 1.504 χλστ. και μεταξόνιο 2.705 χλστ. Το εσωτερικό του εμφανίζει λιτή αισθητική με ελάχιστα χειριστήρια, μια μικρή οθόνη 7 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μία μεγαλύτερη 10,25 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το infotainment. Το μακρύ μεταξόνιο ευνοεί τους χώρους, ενώ το πορτ μπαγκάζ μετρά 363 λίτρα. Το MG4 Electric με τη νέα, αμιγώς ηλεκτρική αρχιτεκτονική MSP (Modular Scalable Platform), θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος και μπαταρίες. Το MG4 Excite διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 170 ίππων και 250 Nm ροπής, επιταχύνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ., και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 160 χλμ./ώρα. Αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 51 kWh και παρέχει αυτονομία 350 χλμ. Το MG4 Exclusive έχει ισχύ 204 ίππων και 250 Nm ροπής και συνδυάζεται με μπαταρία 64 kWh (αυτονομία 450 χλμ.), ενώ επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ.
MG5
Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μικρομεσαίο στέισον βάγκον με συντηρητική εξωτερική εμφάνιση και ένα σύγχρονο ψηφιοποιημένο εσωτερικό, με πίνακα οργάνων 7 ιντσών και infotainment 10,25 ιντσών. Το MG5 έχει μήκος 4.600 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.521 χλστ., μεταξόνιο 2.659 χλστ. και χώρο αποσκευ8ών 479 λίτρων. Το μοντέλο με την μπαταρία των 50,3 kWh (αυτονομία 320 χλμ.) συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 177 ίππων και 280 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. και τελική 185 χλμ./ώρα. Οι επιδόσεις αυτές ισχύουν και για το MG5 με την μπαταρία των 61,1 kWh (αυτονομία 400 χλμ.) και τη λιγότερη δύναμη των 156 ίππων.
MG ZS
To μικρότερο SUV της MG αναμένεται να συγκεντρώσει μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον, γιατί θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και αμιγώς ηλεκτρικό. Το κομψού σχεδιασμού αμάξωμά του με μήκος 4.323 χλστ. τοποθετείται στο άνω άκρο των μικρών SUV. Επίσης, έχει πλάτος 1.809 χλστ., ύψος 1.653 χλστ., μεταξόνιο 2.580 χλστ. και μεγάλο χώρο αποσκευών 448 λίτρων. Αρχικός κινητήρας είναι ο ατμοσφαιρικός 1.5 λτ., απόδοσης 106 ίππων και 141 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. τελική 175 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. και CO2 149 γρ./χλμ. Στην γκάμα υπάρχει και ο 1.0 Turbo συνδυασμένος με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Αποδίδει 111 ίππους και 160 Nm ροπής, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ., φτάνει τα 180 χλμ. τελικής, καταναλώνει 7,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 163 γρ./χλμ. CO2.
Το ηλεκτρικό MG ZS EV ξεχωρίζει κυρίως εξωτερικά από την κλειστού τύπου μάσκα. Στην έκδοση με μικρή αυτονομία 320 χλμ. (μπαταρία 51 kWh), ο κινητήρας φτάνει τους 177 ίππους και 280 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και τελική ταχύτητα 175 χλμ./ώρα. Με τη μεγάλη αυτονομία (440 χλμ.) η μπαταρία έχει χωρητικότητα 72,6 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας φτάνει τους 156 ίππους και 280 Nm ροπής.
MG HS
Πιο πάνω από το MG ZS τοποθετείται το μεγαλύτερο SUV MG HS, με την πιο δυναμική εμφάνιση και την περισσότερη πολυτέλεια. Έχει μήκος 4.610 χλστ., πλάτος 1.876 χλστ,. ύψος 1.685 χλστ., μεταξόνιο 2.720 χλστ. και πορτ μπαγκάζ 463 λτ. Όλες οι εκδόσεις βενζίνης προσφέρονται με 1.500άρι turbo μηχανικό σύνολο 162 ίππων και 250 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη. Σε κάθε περίπτωση επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. και η τελική σταματά στα 190 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 7,4/7,7 λτ./100 χλμ. (6MT/7DCT), με CO2 168/174 γρ./χλμ.
Το MG EHS Plug-in Hybrid διαθέτει συνδυαστική δύναμη 258 ίππων. Το PHEV σύνολο αποτελείται από τον 1.5T GDI κινητήρα των 162 ίππων και 250 Nm ροπής και τον ηλεκτροκινητήρα των 122 ίππων και 230 Nm ροπής. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων (6 σχέσεις για το θερμικό κινητήρα και 4 για τον ηλεκτροκινητήρα). Φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. και επιτυγχάνει εκπομπές CO2 43 γρ./χλμ., με κατανάλωση καυσίμου 1,8 λτ./100 χλμ. Η μπαταρία των 16,6 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 52 χιλιομέτρων.