Η Honda αποκάλυψε για πρώτη φορά το νέο Civic Type R τον Ιούλιο, αλλά δεν μας έδωσε μεμιάς όλες τις λεπτομέρειες. Περίπου ένα μήνα αργότερα ήρθαν οι πρώτες ανακοινώσεις για τα στοιχεία ισχύος, αλλά και πάλι μόνο στην περίπτωση των Η.Π.Α. είχαν επίσημη μορφή. Από εκεί μας έρχονται και οι πρώτες τιμές του ιαπωνικού hot hatch, το οποίο είναι άμεσα διαθέσιμο για αγορά από το αμερικανικό καταναλωτικό κοινό.
Το FL5, λοιπόν, εκκινεί στις Η.Π.Α. από τις 43.900 δολάρια (44.055 ευρώ), παρουσιάζοντας αύξηση σχεδόν 5.000 δολαρίων σε σχέση με το απερχόμενο FK8, που ξεκινούσε λίγο κάτω από τις 39.000 δολάρια (39.138 ευρώ). Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο σε πέντε χρώματα, με τα Sonic Grey Pearl (ανθρακί), Championship White (λευκό) και Boost Blue Pearl (γαλάζιο) να απαιτούν επιπλέον 395 δολάρια (396 ευρώ). Τα Crystal Black Pearl (μαύρο) και Rallye Red (κόκκινο) αντίθετα, ντύνουν το αμάξωμα του «Τάπερ» χωρίς χρέωση.
Από εκεί και πέρα, η τελική τιμή εξαρτάται από την έκταση του καταλόγου των έξτρα που θα επιλεγούν. Οι μαύρες ματ 19άρες ζάντες μπορεί να αντικατασταθούν από ένα σετ σφυρήλατες και ελαφρύτερες, αλλά στοιχίζουν 3.100 δολάρια (3.111 ευρώ). Η ανθρακονημάτινη αεροτομή κοστίζει 2.250 δολάρια (2.258 ευρώ) και το τιμόνι από alcantara (δερμάτινο στάνταρ) 400 δολάρια (401 ευρώ). Όποιος, δηλαδή, θέλει ένα Civic Type R περισσότερο προσανατολισμένο οπτικά και ουσιαστικά για πίστα, θα πρέπει να καταβάλλει συνολικά γύρω στις 50.500 δολάρια (50.700 ευρώ).
Κάτω από το καπό είναι που έχουμε τα πολύ ενδιαφέροντα, καθώς η Honda Αμερικής αποκαλύπτει λεπτομέρειες σχετικά με τον K20C1. Η απόδοση του 2.0λιτρου VTEC Turbo ανέρχεται στα 319 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και τα 420 Nm στις 2.600 – 4.000 σ.α.λ., σημειώνοντας αύξηση 9 ίππων σε σχέση με το FK8 προδιαγραφών Η.Π.Α. και 20 Nm ανεξαρτήτως αγοράς. Οι 319 ίπποι το φέρνουν μια ανάσα από το ευρωπαϊκών προδιαγραφών απερχόμενο «Τάπερ» και το καθιστούν ως το ισχυρότερο Honda που έχει κυκλοφορήσει εκεί (το NSX πάντα υπό τη σημαία της Acura), αλλά 10 άλογα πίσω από αυτά που φέρεται να αποδίδει το καινούργιο στην Ιαπωνία (ενδεχομένως και στην Ευρώπη). Ούτε εδώ, όμως, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά για επιδόσεις.