Οι εποχές που για να αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο έκανε εκτενή έρευνα και γυρνούσε όλες τις αντιπροσωπείες βομβαρδίζοντας τους πωλητές με ερωτήσεις, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Ειδικά για τους πλούσιους, αφού έπειτα από έρευνα των New York Times, το τελευταίο χρονικό διάστημα το Instagram λειτουργεί για αυτούς ως μια μάντρα μεταχειρισμένων supercars, όπου απλά επιλέγουν το μοντέλο της αρεσκείας τους.
Δείτε ακόμα: Η πιο όμορφη φορτηγατζού στον κόσμο! (+video)
Σημεία των καιρών θα πείτε, αλλά δυστυχώς η ψηφιακή εποχή και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εδραιωθεί για τα καλά στη ζωή μας, ακόμα και για αγορές αρκετών χιλιάδων ευρώ. Ειδικά για τις διασημότητες που «φυσάνε» το χρήμα, το να στείλουν μερικά εκατομμύρια με e-banking δεν είναι και κάτι το ασυνήθιστο.
Ένα επιτυχημένο case study είναι της εταιρείας Whittington στην Αριζόνα, όπου μόλις ο εκάστοτε πωλητής ανεβάσει στο Instagram μια φωτογραφία ή ένα video από κάποιο ξεχωριστό supercar, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες και τα request μέσω μηνυμάτων πέφτουν βροχή, από διασημότητες, διευθύνοντες συμβούλους και γενικά από… έχοντες και κατέχοντες! Και προσέξτε: η εν λόγω εταιρεία δεν έχει φυσικό κατάστημα προς το παρόν, όλα γίνονται μόνο μέσα από το Instagram, αν και στα πλάνα της είναι το άνοιγμα ενός καταστήματος στο Μπέβερλι Χιλς έως και τις αρχές Σεπτεμβρίου.
Διαβάστε επίσης: Εντοπίστηκε εργοστάσιο κατασκευής «μαϊμού» supercars!
Στη συγκεκριμένη επιχείρηση μετέχει κι ο γνωστός ηθοποιός Jamie Foxx, ο οποίος δήλωσε ότι η εταιρεία διασφαλίζει την ομαλή διεξαγωγή των πωλήσεων, προσφέροντας το προϊόν που επιθυμεί ο πελάτης σε τέλεια κατάσταση και με εξαιρετική αμεσότητα. Εξ ου και το μεγάλο και επιφανές πελατολόγιο της εταιρείας.