Ίσως αυτή η επίθεση να είναι άδικη, αλλά κάποια στιγμή θα γινόταν λόγω των κανονισμών της ΕΕ για τη μείωση των εκπομπών CO2. Από το 2030 και μετά, οι κατασκευαστές στην Ευρώπη θα κατασκευάζουν αυτοκίνητα δίχως τη χρήση θερμικού κινητήρα. Αυτό σημαίνει πως η κατασκευή και αγορά των PHEV θα εκλείψει. Εννοείται πως αν ένας οδηγός έχει στην κατοχή του plug-in υβριδικό θα μπορεί να το οδηγεί, απλά δεν θα κατασκευάζονται νέα. Πολλοί κατασκευαστές έχουν προσπαθήσει να εγκλιματιστούν στους κανονισμούς της Ε.Ε., αλλά τα χρονικά περιθώρια είναι τόσο στενά που μερικοί έχουν εκφράσει τις αντιδράσεις τους.
Πώς γίνεται άλλωστε, κάποιοι γραφειοκράτες να κάνουν κουμάντο σε έναν τομέα στον οποίο δεν έχουν καμία σχέση; Αυτό είναι το ερώτημα στο οποίο περιμένουν απάντηση οι κατασκευαστές. Αλλά ό,τι και να κάνουν, προς το παρόν πρέπει να τους ακούσουν. Οι νέοι κανονισμοί θα τεθούν σε ισχύ το 2027, αφού πρώτα ψηφιστούν και περάσουν από όλες τις αρμόδιες επιτροπές.
Όμως με τη μανία που κυνηγούν οι γραφειοκράτες τα PHEV, δεν αποκλείεται να τα μετατρέψουν σε είδος προς εξαφάνιση – παρόλο που ο ρόλος τους έγκειται στο να εγκλιματίσουν τους οδηγούς στο πώς λειτουργεί ένα EV. Πρόκειται δηλαδή για τον ενδιάμεσο κρίκο των αυτοκινήτων με μοτέρ εσωτερικής καύσης και των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και με τα μέτρα που επιβάλλουν οι άνθρωποι της ΕΕ, φροντίζουν την τάχιστη εξαφάνιση των PHEV από τους δρόμους.
Συν τοις άλλοις, θα μειωθεί σε εξαιρετικά χαμηλό ποσοστό το CO2, κάτι που σημαίνει πως για να ανταπεξέλθουν οι εταιρείες θα χρειαστεί να τοποθετήσουν μπαταρίες χωρητικότητας 30-40 kWh, αριθμοί που αφορούν τα BEV και όχι τα PHEV. Αυτό που γίνεται, είναι να μειωθεί σε μεγάλο βαθμό ο ρυθμός κατασκευής των plug-in hybrids, τη στιγμή που οι φίρμες έχουν επενδύσει πάρα πολλά χρήματα σε αυτή την τεχνολογία.